ff een vraagje...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Schijndelsvolk, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Er is hier iemand een tijdje terug met de vraag geweest over die clearblue digi test die niet zwanger aangaf maar als ze de stik eruit haalde er wel 2 streepjes stonden... weet iemand waar ik die terug kan vinden?

Heb hier namelijk hetzelfde... Ik weet het het is veel te vroeg maar had nog een testje liggen en dacht ag wat maakt het uit... :oops:
    (was niet de CB digi) dus ik die test vanmorgen gedaan en er verscheen een 2de streep... maar aan de verkeerde kant van de controlestreep... dus ik nieuwe testen gehaald en opnieuw getest... Nu geeft de digi test niet zwanger aan maar er staan wel 2 streepjes op de stik zelf... vandaar dat ik dat berichtje aan het zoeken was... of weet iemand hier of dat een indroog lijntje is of niet? :oops:

Bedankt vast meiden!

hele dikke kus

2. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik weet zo niet waar dat berichtje staat, maar er staat DUIDELIJK in de gebruiksaanwijzing van de CB Digi, dat je de stik alleen NIET mag aflezen.
    Dus gewoon niet doen! (om zulke verwarringen te voorkomen ;) )

Ik vind de digi testen juist erg fijn, geen gemorrel over of er een 2e streepje staat of niet, maar gewoon ZWANGER of NIET ZWANGER.

Als je dan toch zo graag streepjes wil aflezen, dan moet je de gewone tests doen. Daarbij ben je (zoals je zelf zegt) wel erg vroeg met testen hoor. :)

En wellicht geeft de digi over een week wel gewoon ZWANGER aan, dus ik wens je heel veel succes!

3. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    thanks meid... hihi ja banner klopt niet hoor... heb mijn eisprong al veel eerder gehad dus dacht ag waarom niet hihi maar we wachten gewoon weer af tot volgende week voor de zekerheid

xxx

4. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Meid, ik heb deze avond ook even met die digitale CB getest. Ik wist het resultaat al hoor maar ik wou gewoon graag een foto voor in het fotoboek van een testje met zwanger op.

Bij mij gaf hij binnen de 30sec inderdaad zwanger aan en toen ik de stick eruit haalde zag ik ook 2 dikke streepjes. Weet ook niet wat dit betekent... maar goed bij mij wel dus dat ik zwanger ben. Hoop het voor jou dat dit bij jou ook zo is!

5. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Anders over een paar daagjes ;) Ik ging idd ff af op je banner en wat je zelf zei.

6. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Thanks meid...
    Ja ik ben nog wel een beetje vroeg hoor zoals ik al zei... heb wel mijn *ei* al eerder gehad dan dat de calculator hier aan geeft (ben aan het tempen, wilde dat eerst niet doen maar nu toch maar gedaan vanaf dag 1) mijn temp blijft nu hangen op 37.7
    Mijn ei is de 12de geweest... en niet de 18de zoals ie hier aangeeft... dus 6 dagen eerder... vandaar ook een test er tegen aan gegooid...

hihi ik wacht nog maar gewoon even af en zie wel wat er volgende week gebeurd...

thanks lieverds

Deel Deze Pagina