Even een vraagje. Herkent iemand dit? Wij zitten in de 1e ronde direct na een mk van 6.2weken om weer zwanger te worden. Ik heb 30-01 de eisprong gehad. Sinds vandaag (6dpo) ben ik superemo. Over de 1e echo die ik van mn vorige zwangerschap morgen zou hebben. Ik vind zelf wel dat ik er wel heeeeel erg huilerig om ben. Ook heb ik erg lange tenen vandaag vanmorgen ruzie met manlief over een pak koekjes. Verder had ik eergister een ijzersmaak in mn mond, ben ik weer erg moe, en beginnen sinds gister mijn borsten weer wat gevoelig te worden. Ze doen (nog) geen zeer, maar wil ook liever niet dat iemand eraan komt. Ik word gek van de onzekerheid en hoop gewoon zo dat t raak is. Ik was van mijn zoontje de 1e ronde raak, en de vorige keer binnen 3mndn, waarvan we de laatste maand echt oplettend rond de eisprong hebben geklust.
Hey meis, Ook ik was superemo een paar dagen terug ivm de echo die we zouuden hebben, dus ik herken je verhaal! Het zou toch idd mooi zijn als je weer zwanger bent meis! Ik hoop dat het bij ons ook gelukt is. Ik ga voor je duimen!
Mijn borsten zijn voller, heb het koud in de middag, maar dat is het dan ook. Ben wel ontzettend benieuwd hoor! Ik heb een korte LF van 6-8 dagen en mijn ei was vorige week zondag. Het zijn voor mij dus spannende dagen! Jij kan de 14e testen toch?
Ja klopt. Ik heb de 30e mn ei gehad. Dus hoop de 14e te kunnen testen. Ik hoop van harte dat t raak is bij je.
Ik hoop het voor jou ook meis! Zou mooi zijn als we beiden meteen weer zwanger zijn! Sterkte met wachten! Liefs Fem