ff een vraagje.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door san78, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san78

    san78 Fanatiek lid

    14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    Het is wel een intieme vraag.

    Eergister was ik aan het klussen met mijn mannetje en het was net of hij ergens tegen aanzat en het was vrij gevoelig ook, en ik vroeg van voel je dat ook en hij zei ja. het leek wel of hij tegen mijn baarmoeder aan zat dit heb ik nog nooit gevoeld.
    zit je baarmoeder laag als je net zwanger bent :(: of is dit wat anders :(:

    liefs san.
     
  2. Niet meer actief

    Toen ik 2 jaar geleden ongepland zwanger raakte kwamen we ook achter mijn zwangerschap doordat mijn vagina van binnen anders voelde.
    Anders effe testen
     
  3. kaily122

    kaily122 Bekend lid

    3 mrt 2006
    581
    0
    0
    Het antwoord weet ik op deze vraag niet, maar dat had gevoel had ik enkele dagen terug ook toen we geklust hebben...
    Ik hoop dat iemand antwoord heeft.
     
  4. san78

    san78 Fanatiek lid

    14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik hoop het ook, want heb wel ergens gelezen dat je baarmoeder laag ligt als je zwanger bent of als je in je vruchtbare periode bent en dat laatste is bij mij al geweest.

    ik hoop dat iemand antwoord weet.

    liefs san.

    oja ik heb al getest het staat allemaal onder overtijd, maar test negatief! wie nog meer?
     
  5. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Deed je mischien een ander standje ?
    Kan zijn dat hij nu dieper in je kwam en dat hij tegen je baarmoedermond aan kwam.
    Dat kan iedereen voelen, ook als je niet zwanger bent.
     
  6. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik heb net in NOD maart ook gereageerd op je vraag, ik heb het ook gehad in de vorige ronde, erg vervelend gevoel, een ander standje/positie was voor mij het advies toen ik er naar vroeg.

    ik ben gisteren ongi geworden dus bij mij kwam het niet door een zwangerschap.
     
  7. san78

    san78 Fanatiek lid

    14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    nee het was net als anders en hij kwam net zo diep als anders :)
    en dit was de eerste keer dat ik het voel, want we doen het al jaren met elkaar :)

    liefs san.
     
  8. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    bij mij was het ook net als anders, en ook de eerste dat ik het voelde, daarna heb ik het niet meer, wat het nu geweest kan zijn????
    ik weet het niet
     
  9. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Dat gevoel heb ik wel eens gehad rond mijn eisprong maar daar is het bij jou veel te laat voor toch>
     
  10. san78

    san78 Fanatiek lid

    14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ja of mijn cycles is weer opnieuw begonnen na die 2daagse bruine bloeding en dat dit wel mijn ongi was en dan had ik een cycles van 26 dagen, en heb ik een vroege eisprong.
    nou we klussen gewoon verder, dat vind mijn mannetje wel prima :)

    ik wacht nog even af.

    liefs san
     
  11. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Dan zou het wel goed kunnen dat je eisprong nu weer nadert en je dus in je vruchtbare dagen zit.
    Zo te zien aan je banner ben je 10 dagen overtijd en je geeft zelf al aan dat de vorige cyclus 26 dagen is geweest. Met een 26daagse cyclus zul je ongeveer op dag 12 je eisprong hebben (gemiddeld genomen).

    Dus ik zou nog maar even lekker doorklussen als ik jou was!! ;)
     
  12. san78

    san78 Fanatiek lid

    14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    die cyclus ervoor was 28 dagen en als ik 12 dagen geleden wel echt ongi was dan heb ik nu een cyclus van 26 dagen.

    we zien het wel.

    liefs san.
     

Deel Deze Pagina