Onregelmatige diensten, hoe dan tempen?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tiraa, 18 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Dag meiden,

Graag wil ik mij verdiepen in het tempen,alleen zit ik met een probleem: de komende weken (6) heb ik onregelmatige tijden van opstaan. Het varieert tussen 04:00 uur en 08:00 uur. Heeft iemand hier een tip voor?

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik tempte gewoon als ik wakker werd. De ene keer was dat 5 uur, de andere keer 8 uur.
    Heb altijd een eisprong kunnen vinden met tempen.

3. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    ik deed hetzelfde als panter, gewoon tempen als ik opstond. Ook in de nachtdienst!

4. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Ik werk zelf ook onregelmatig en heb dus het vroegste tijdstip gekozen om elke ochtend op dezelfde tijd te kunnen tempen. Ook in het weekend temp ik op dezelfde tijd en daarna slaap ik dan gewoon weer verder :p Maar zo is mijn tempkaartje wel het meest betrouwbaar, verschillende meettijden zorgen bij namelijk voor rare pieken!

5. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Bedankt dames!

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik zette altijd de wekker op mijn vroegste dienst, bij mij is dat 5:30 h. Voor jou dus 4 uur. Bij later opstaan sliep ik daarna nog wat.
    In de nachtdienst kon ik geen goede temp opnemen dan, hoewel ik wel tempte bij het opstaan na het slapen na nachtdienst. Die waren dan wel duidelijk niet passend in het rijtje.

Deel Deze Pagina