FF en early pregnancy signs spotter

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Elance, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kensho

Kensho Niet meer actief

Vandaag 7 DPO en 24 pts.

Temp is wel behoorlijk naar beneden gegaan vandaag en sinds gisteravond heb ik een zeurderig gevoel in mijn baarmoeder. Dat klinkt ergens positief, maar ik ben bang dat mijn cyclus (lees: LF) deze maand weer korter wordt. :(

Mijn LF is namelijk de laatste maanden steeds een dag (of 2) korter geworden. En aangezien mijn temp altijd 2/3 dagen voor NOD langzaam naar beneden gaat is mijn tempdaling nu niet zo'n heel positief teken. Hoop dat mijn temp morgen omhoog schiet. :D

2. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Oei, dat is ook niet leuk natuurlijk. Als je LF zo kort is is het moeilijk om een kindje te laten innestellen...

Mijn cyclus is 27d, en ei kwam meestal op dag 15 of 16 dus ik had ook een korte LF, en ik denk zelfs dat ik vorige maand een vmk gehad heb...

Ik ben deze maand begonnen met de zwanger worden pillen van etos en ik had mijn ei op dag 13 waardoor mijn LF langer werd, dus dat vind ik super. Misschien ook te overwegen mocht je die pillen nog niet nemen?

3. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ik was deze maand al begonnen met tarwekiemolie, maar die pillen zijn idd ook een idee. Thx!

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ik vind dat soort dingen ook altijd wel grappig... hoeveel kans zou je hebben op een zwangerschap! Heerlijk om je er zo mee bezig te houden, ben er ook verslaafd aan... maar eerlijk is eerlijk, ik voelde elke maand van alles, behalve toen ik echt zwanger was ;)

5. Kensho

Kensho Niet meer actief

Vanochtend 37.4! Geen rare nacht gehad, ook niet ziek (aan het worden, geloof ik), dus de temp klopt wel naar mijn gevoel... Wel vreemd, want zo hoog was hij nog niet eerder... Spannend! Ook omdat ik wat kwaaltjes heb die hoopvol zijn, maar verder voel ik mij niet zwanger.

Maar 8 DPO en 32 pst...

6. Yris

Yris Niet meer actief

@Kensho, het zou een mooie innestellingsdip kunnen zijn, je temp van gisteren, spannend zeg :D

7. Kensho

Kensho Niet meer actief

@Lynn: Ja he?! :D Ik vind het ook errug spannend! Heb ook nog nooit een dip gehad, als temp al omlaag ging was het ook einde verhaal...

Probeer toch maar nuchter te blijven denken om grote teleurstellingen te voorkomen... ;)

8. Yris

Yris Niet meer actief

Ik heb ook maar 1x in mijn temp-tijd een dip gehad en toen was ik zwanger, ha ha is inderdaad erg spannend zo'n dippie :D ik hoop dat het voor jou ook zo is :)

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hier was ik met een flinke dip ook zwanger :) ik hou je in de gaten ;) benieuwd naar je temp morgen!! Hier heb ik vanaf dag 2 na m'n ei al een dip ;) dus ik geef het weinig kans hahaha

10. Kensho

Kensho Niet meer actief

Dat klinkt erg positief, meiden! Ik hoop dat mijn dippie ook echt iets betekent. En een dip op 2 DPO? Als je zwanger blijkt, dan had deze wurm wel haast zeg. Hihi.. Maar het kan heel goed, zwanger zonder dip, want ik heb bij mijn laatste zwangerschap geen dips gezien. ;)

Wanneer hadden jullie trouwens een positieve test in je handen? Hoeveel dagen na dip? :D Ik ga morgen testen (testjunk ;) can't help it :p) en vraag mij af of het uberhaupt zin heeft...

Ik hou jullie op de hoogte! ;)

11. Yris

Yris Niet meer actief

Ik heb op 9 dpo getest :p mijn dip was op 4dpo!! een echte tuurtest was het, ha ha..

12. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ok, morgen zit ik op 9 DPO... En de dip was later dan 4 DPO, dus als jij al tuur had... :D Dus als mijn test morgen negatief is kan ik nog gewoon doordromen en het gooien op te vroeg getest. :p

FF zegt nu trouwens ook:

Possibly Triphasic on Day 23

Zag ik net pas... :D Klinkt ook leuk, ook nooit eerder gehad. Als ik nu niet zwanger blijk heb ik iig een hele leuke nieuwe ervaring erbij! ;)

13. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ik bedoel meer, dat na de 2de dag na m'n ei... m'n temp al laag is... zit nu op 6 DPO :( en nog steeds laag... nog nooit zo laag gehad, dat is dan ook wel weer apart ;) Weinig kans dus!

Bij m'n zwangerschap van mijn dochter had ik pas op 14 DPO getest en resultaat is in m'n fotoalbum te zien! Bij m'n miskraam had ik op 9 DPO getest... ook te zien in m'n fotoalbum, maar dat was wel een tweeling... laatst nog een keer positief getest op 10 DPO, maar werd toen gewoon ongesteld, dus dat schoot ook niet op! Nu ga ik niet meer testen voor 14 DPO

14. Kensho

Kensho Niet meer actief

Oh zo, das wel vreemd dan. Het kan natuurlijk komen door het wat koudere weer buiten dat je temp wat lager blijft hangen, maar wel apart idd. Hopelijk toch positief apart... Maar het blijft afwachten...

Hier ook slechte ervaringen met te vroeg testen trouwens. Tussen mijn twee laatste kids heb ik ook een aantal keer een positieve test gehad voor NOD, maar werd precies op tijd ongesteld. Das inderdaad niet leuk, maar het lukt mij niet om het niet te doen. Ik wil het ergens ook niet eens, vind de spanning wel leuk en vooral als het negatief is sta ik weer even gezond met mijn benen op de grond. ;) Ook niet slecht af en toe.

Net als nu, ik voel mij niet zwanger, mijn kaartje ziet er mooi uit en ik heb nog wel een paar kwaaltjes die ik vaker bij een zwangerschap had dan bij pms, maar goed ik doe heel hard mijn best om nuchter te blijven. Een negatieve test morgen zou mij helpen om de teleurstelling zaterdag te verzachten en als hij positief is, dan wordt het lastiger... ;) Maar heel eerlijk denk ik niet dat er morgen een streep komt, al hoop ik heel hard van wel natuurlijk.

Ik ga zo eens even spieken in je fotoalbum naar je testen. Ben wel benieuwd naar de test van 9 DPO.

15. Kensho

Kensho Niet meer actief

Net even geneusd in je album.. Duidelijke test hoor voor 9 DPO, zou dat toch komen omdat het een tweeling was? Leuk dat zelfgemaakte tempkaartje! :D

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Zou kunnen van die tweeling... ik had namelijk de week voor nod echt een zwanger gevoel... erg moe, en het gevoel dat ik ziek werd! Vanaf m'n nod nergens meer last van, maar waarschijnlijk is toen het eerste vruchtje al gestopt met groeien! De 2de hebben we nog het hartje van gezien, maar kreeg met 9.4 weken toch nog een miskraam!
    En dat zelfgemaakte kaartje haha... zit een verhaal achter ;) ik ging naar de ha omdat we al 1,5 bezig waren, ik dacht die stuurt me vast meteen door naar het zh... maar nee, hij wilde 4 maanden tempkaartjes zien! Ik boos ;)... maar was toen halverwege m'n cyclus en dacht, ik ga alvast oefenen want had het nog nooit gedaan haha! Dus meteen begonnen met oefenen ;) en daarna was het niet meer nodig haha

17. Kensho

Kensho Niet meer actief

Even snel een update voor de nieuwsgierigen onder ons! :p Moet kids naar school/psz brengen...

Helaas negatief... :( Ik kan met geen mogelijkheid een streepje vinden, dus ik sta weer gezond met beide benen op de grond. ;) Ik ga het waarschijnlijk (lees: heb al besloten :p) morgenochtend weer proberen.

Tempkaartje is nog wel mooi, dus hoe dan ook verwacht ik stiekem deze maand een langere LF. :) Vorige maand 10 dagen en vanaf 7 DPO begon de temp al te zakken.

Tot straks!

18. Yris

Yris Niet meer actief

Jammer dat die negatief is Kensho, misschien was het toch nog te vroeg voor een testje (late innestelling?) iig vanaf de innestelling begint de hcg-aanmaak en je teste 2 dagen na de dip.. ik teste zelf 5 dagen na de dip ;) denk wel dat er nog hoop is, ben benieuwd naar je volgende test :p mooie temp trouwens!!

19. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik zit op 47punten en ik ben echt wel zwanger meiden :)
    Volgens mij is het beter om nu te stoppen met temperaturen, en mij gewoon op die testjes te concentreren, want anders ga ik me helemaal gek maken naar mijn NOD toe...

Kensho, dat tweede streepje komt er heus wel! Mijn duimen draaien zo hard voor je meid!

20. Yris

Yris Niet meer actief

@Elance, ook in dit topic; GEFELICITEERD :D
    Als je veel kwaaltjes invult, zullen de punten omhoog vliegen!!

Deel Deze Pagina