FF en early pregnancy signs spotter

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Elance, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kensho

Kensho Niet meer actief

@Lynn: Ik ben ook erg benieuwd naar morgen. :D Ik hoop dat het inderdaad gewoon te vroeg was. We zullen zien. ;)

@Elance: Ik had je al gefeliciteed, maar doe het graag nog een keer! :D

Gefeliciteerd!!!

Het is nu even spannend tot NOD, dus tempen kan extra stress geven en het is ook niet nodig. Doen waar je je prettig bij voelt.

*SMAK* Dat streepje komt er ook wel. Misschien niet deze ronde, maar binnenkort... ;)

On topic::p

Ik zit vandaag op 9 DPO en heb 40 pst. :D

2. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Alleen ik weet niet waar die punten staan :D

3. Kensho

Kensho Niet meer actief

Roosje: Het moet ergens onder Pregnancy Monitor en dan onder early pregnancy signs.. ;)

Hier menstruatiekrampen.. :(

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Kensho
    En hoe is het met de menstruatiekrampen?? Kan ook bij zwangerschap he ;) jammer van je negatieve test :(

@ Hier
    Nog steeds een lage temp, maar in eens hoop hier!! Had vanmiddag een drupje helder rood bloed (een week nu voor nod) en dat had ik ook bij de zwangerschap van m'n dochter... verder sinds vanavond steekjes in m'n rechterlies... verder echt totaal nergens last van, maar toch een beetje hoop nu! Wel jammer van die temp, die moet dus vanaf morgen omhoog gaan ;)

5. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    ik heb het gevonden. bij mij staat er 66 pts.. maar op die pregnancy motor staat een grote dikke sample .. waarom dan :(

6. Kensho

Kensho Niet meer actief

Vandaag 10 DPO en 48 pst. :D

@Serendipity: Oei, spannend zeg! Heb je dat weleens eerder gehad? Zou wel heel erg speciaal zijn hoor! Mijn duimen draaien! ;)

@Roosje: Ik heb geen idee... :( Dat staat er niet bij mij... Ben je (nog) VIP member?

Nou, hier weer een hoge temp, maar een negatieve test. ;) Flauw he! :p Ik meen wel iets vaags te zien, maar het lijkt meer op een schaduw ofzo. Ik hoop stiekem dat er straks een streepje staat op dat vage plekje, na afleestijd dus, want dat had ik ook bij mijn laatste zwangerschap. Ik hoop ook dat als het niet raak is ik pas morgen op zijn vroegst ongesteld word, want dan is mijn LF deze maand niet korter geworden. ;) En daar zou ik ook al heel blij mee zijn. Met een positest natuurlijk veel meer! :p

Afwachten maar weer... ;) Morgen weer een poging... :D

7. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Hoi dames,
    Mijn temp is ook snel na pos. ovulatie test laag geworden en blijft laag. Betekent dit dat je sowieso niet zwanger bent? Is een temp.stijging echt noodzakelijk?

8. Kensho

Kensho Niet meer actief

@Manouk: Niet dat ik weet hoor. ;) Er is nog steeds hoop! :D

9. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Haha oke, we houden de moed er in!:D

10. Kensho

Kensho Niet meer actief

@Manouk: Heb je wel een tempstijging gehad om je eisprong te bevestigen, want dat is natuurlijk wel nodig? Als na de eisprong je temp wat lager blijft is dat geen ramp, maar er moet wel een eisprong zijn geweest. Positieve ovutest is niet voldoende.

Misschien kan je je tempkaartje even showen?

11. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Haha doe ik nog even mee :)
    Vandaag 11 DPO en ik sta op 56 punten :p

Manouk, na mijn ei is mijn temp met 0,4 omhoog gegaan en de dag daarna weer met 0,3 omlaag (zie kaartje in mijn handtekening)
    eigenlijk staat mijn temp ook niet zodanig veel hoger maar dat geeft niet hé, mijn testen zijn positief, mijn maag keert en mijn borsten doen pijn, als dat geen zwangerschap is :p

12. Kensho

Kensho Niet meer actief

Duh! Bij je dochter dus... ;) Hoe gaat het vandaag? Temp hoog of iig hoger?

En Elance, jij gaat lekker he! :D Hoe voel je je nu? Kwaaltjes?

13. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Mijn temp gaat afgelopen dagen, 36.7 naar 36.8 naar 36.9, laten we zeggen dat het een begin is haha! Had trouwens vannacht meteen gedroomd over een bevalling haha het is een meisje ;)
    hier 27 punten dpo 8 geloof ik

14. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ja het begint ;)

- Borsten (maar dat heb ik al sinds een week, dus ik raak eraan gewoon :p)
    - Hoofdpijn (en echt serieus pijnlijke hoofdpijn!, gelukkig komt en gaat hij snel)
    - Beginnende misselijkheid (de hond had hier vanmorgen overgegeven, ik dacht dat ik ging volgen toen ik het opruimde :D)
    - Ongi krampen (en dat is zo beangstigend!)
    - Ik merk wel dat ik vaker moet plassen, maar ik probeer ook meer te drinken dus kan daar ook wel mee te maken hebben
    - ik ben zo winderig!!! (haha mijn man lacht er wel mee ;))

15. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    En Kensho, heb jij je al aan een testje gewaagd?
    Het begint wel spannend te worden toch nu?

16. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ja, maar helaas geen twee strepen te vinden... Dus ik heb er voor deze maand geen hoop meer voor. Ik hoopte op een positieve test, maar had het niet verwacht, dus heel teleurgesteld ben ik niet gelukkig. Ik ga voor een Maart baby! :D

Positieve is wel dat mijn LF niet korter is geworden en misschien zelfs weer langer. Elke dag is er een winst. Daar baalde ik steeds meer van, de laatste maanden werd mijn LF steeds 1-2 dagen korter... ;)

Maar 4 the record...

11 DPO en 56 pst.

17. Kensho

Kensho Niet meer actief

Dat ziet er toch wel mooi uit dan! Spannend hoor... ;)

Hou je ons op de hoogte? :)

18. Kensho

Kensho Niet meer actief

Genoeg kwaaltjes al dus! Rond 6 weken het hoogtepunt he! ;) En die winderigheid herken ik wel, man ging hier af en toe bijna over zijn nek! :):p

19. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Kensho, zolang er geen ongi is, is er een kans hé. Hoe is je temp nu?

Vandaag is mijn onderbuik helemaal opgeblazen, dus geraak ik amper in kleren en zal ik straks mogen horen dat ik dik ben. Toen ik het vertelde tegen mijn ouders waren die natuurlijk heel blij... Maar door mijn schildklier ben ik weer een paar kilo'tjes bijgekomen (tja het is ofwel een paar kilo's bij en kans op zwangerschap, of afvallen via SK en geen kans op zwangerschap, dus had snel gekozen) en daarna mocht ik meteen horen dat ik nu niet voor 2 moet beginnen eten en dat ik op mijn lijn moet letten en dat ik niet teveel mag bijkomen...

Ben gisterenmiddag dan maar gewoon beginnen huilen :( ik kon dat niet meer aanhoren... Ik ben niet dik, ik ben 1m72 en weeg een goede 70kg... ik vind mezelf goed zoals ik ben, ja er mogen wel wat kilo's vanaf, maar nu krijgt onze baby voorrang, de rest komt erna wel. Nou vond ik echt niet leuk...

Dus nu staat mijn onderbuik helemaal opgeblazen, dus zal ik straks wel weer het hele verhaal over kilo's mogen horen :x

20. Kensho

Kensho Niet meer actief

Kaartje staat in mijn handtekening (Verstopt onder ronde 3).:D Maar temp is mooi hoog...

Nee meis, je bent niet dik. Ik ben 1.74 en weeg 75 kg en ben niet dik. Met jouw lengte en gewicht kan je ook niet dik zijn naar mijn mening en laat ze kletsen!!! Makkelijk gezegd, I know...

Echt, mensen hebben altijd wel iets te zeggen over het een of ander, het is nooit goed of kan altijd beter... ;)

Je hebt een beslissing genomen en daar hebben andere mensen niks mee te maken... Ik denk dat veel vrouwen precies hetzelfde hadden gekozen, ik wel iig. ;)

Laat je dus niet gek maken door anderen en hou ook in je hoofd dat je hormonen meespelen. ;) Hormonsters heb ik hier wel eens gelezen. :D

Deel Deze Pagina