Oh haha, goed gezien om je tempkaart weg te steken Mooie dip heb je daar op 7DPO zeg , als dat je innestelling was geweest is het nu wel nog vroeg om te testen ja, maar ik denk dat je er zondag ofzo wel een test tegenaan kan gooien Ja daarom, ik vind mezelf niet te dik, ik heb een buikje en wat blubberbilletjes, maar het maakt mij niet uit. Heb er zolang tegen gevochten en nu heb ik dat maar gewoon aanvaard, het is zo en ik probeer het in te perken, that's all. Tja hormonster, haha dat staat ons nog te wachten
Vanmorgen mijn temp hier nog steeds 36.9 niet super, maar wie weet! En die ongi krampen zijn juist een goed tekenen! Idd eng, maar wel zo als het hoort! 31 punten hier 8 dpo
@Serendipity: Heb je ergens een kaartje, want zo los zeggen de cijfers mij weinig? Maar klinkt toch niet helemaal hopeloos als ik het begrijp... Gelukkig maar... Ik ben benieuwd of het bij jou ook steeds hoger klimt.
ik snap nooit hoe ik m'n kaartje moet toevoegen.... kan iemand dat uitleggen?? Daarnaast is mijn kaartje deze maand heel heel raar... want ik ben ziek geweest en heb al m'n tempen tijdens m'n ziekte dagen er uit gehaald... Maar uhm vanmiddag ongesteld geworden?!?!?! nouja iig zo goed als, denk dat het morgen doorzet... hoe bizar... een lf van 8/9... is echt niet goed zo na m'n mk is m'n lf helemaal van slag! Vertrouw het niet... wat zouden jullie doen?? Naar de ha, of nog 1 cyclus afwachten...
Als je bij FF op "Sharing" staat (boven de kaart in het roze deel) zie je onder het kopje "charting home page" dit staan: "get code". (Het kan zijn dat je eerst een sharingkaart moet setup-en.) Daar staat de bbcode voor message boards; deze "simple link" kopieer je en plak je in je handtekening. Als het goed is werkt hij dan. Suc6!
ik heb nu iig een link 2ea202 Ovulation charts on FertilityFriend.com m'n handtekening is te lang, dus die moet ik nog een keer aanpassen dan! Inmiddels dacht ik dus ongesteld geworden te zijn... al bij 8/9 dpo... maar vandaag is het gestopt zonder door te zetten, geen krampje gehad! En sinds vandaag steekjes down under Omdat de meiden in een ander topic zeiden dat het een innesteling kon zijn, heb ik toch maar getest... deze was negatief! Maar toen ik vanmorgen wakker was positief, niet eens een tuurstreepje! Zou het een innestellingsbloeding geweest zijn?? Of een opdroog lijntje van de kruidvat test?? Ik heb besloten nu netjes af te wachten tot dinsdag... had bij m'n vorige zwangerschap geen innestelbloeding, dus geloofde er niet meer in... maar nu toch weer hoop spannend!
Heey Seren! Jij ook hier! Ik af en toe Vervelend he dat je kaartje zo onduidelijk is (door de koorts) Ik hoop dat ie snel duidelijker is. Ik kan er eerlijk gezegd niet veel wijs uit Misschien een heel stom idee... maar komt je ei misschien niet nu pas? Verklaard misschien dat vage streepje op de test én je korte bloeding en steekjes??? Succes meis!
Dames... ik zie nu dat ik in een verkeerd topic zit. Maaruh... ik heb geen vip account van ff. Weet iemand hoeveel punten creamy afscheiding is? En Cramps? Of krijg je die info niet te zien?
Hey stopcontact nee weet heel heel heel zeker dat mijn ei vorige week dinsdag op woensdag nacht is geweest! Heb hem heel duidelijk rechts gevoeld! Ga ook steeds meer geloven dat ik zwanger kan zijn, gevoelige borsten en veel rare dromen! Maar sinds gisteren heel erg duidelijk steekjes in mijn baarmoeder ! Dat voel ik nu om duidelijk en is anders als wat ik normaal voelde! Het bloeden is ook echt helemaal gestopt nu!