Heb het bestand moeten verkleinen, helaas ook kwaliteit achter uit vd foto. Zie hem nu echt met moeite op de foto
Ik zie helaas ook niets. Probeer het over 2 dagen opnieuw als je nog niet ongesteld bent geworden. Hopelijk word je dat niet en ben je toch zwanger.
Geen idee eerljjk gezegd, ben nog wat onregelmatig. Kan met gemak 5 dagen schelen per keer. Deze test was met middaguren en na 3 glazen water hhhh. De test daarvoor vertrouwde ik niet doordat er wat cappuccino over gevallen was. Zal zo foto plaatsen van beide. Hij is nu na uploaden idd amper zichtbaar.
Bovenste is die ik net ook heb geplaatst. Maar dan na 15 min, die hierboven met 5 minuutjes. Onderste is die ongelukje heeft gehad. Streepje was daarvoor ook zichtbaar maar was niet knal ofzo. Dus zat te turen en me boefje komt aanrennen en botst tegen me en mors wat erop. Daarna gelijk water gedruppeld en was weinig. Maar vertrouw het niet. Dus uurtje daarna weer getest maar had ook al flink gedronken.
op de onderste zie ik wel een streepje.. maar die is ook wat geel dus al wat ouder, misschien toch een indroger.. Spannend hoor!