Temperatuurdaling na positieve zwangerschapstest

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by AKB3, Apr 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AKB3

AKB3 Actief lid

Jun 6, 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb gisteren 2 toch wel duidelijk positieve zwangerschapstesten gehad op 2 dagen voor NOD, maar vanmorgen was m'n temperatuur opeens 3/10 lager dan de dagen ervoor. Wel nog op de ondergrens van na eisprong, maar toch een heel stuk lager.
    Moet ik er toch rekening mee gaan houden dat ik morgen gewoon ongesteld wordt, of komt dit vaker voor?
    Voor temperatuurkaartje zie onderschrift.

2. Toto

Toto Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,061
    9
    38
    Het is inderdaad een flinke daling. Er bestaat inderdaad een kans dat je toch nog ongesteld wordt, maar het kan net zo goed een eenmalige dip zijn en dat je temperatuur morgen weer hoog is.

Dat is eigenlijk ook het risico van voor NOD testen. Als je dat niet gedaan zou hebben, dan had je niet geweten dat je zwanger was geweest en het als een reguliere ongesteldheid gezien.

Maar ik duim voor je dat je temperatuur weer omhoog gaat.

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @AKB3 nou gelukkig vandaag weer mooi gestegen !

4. Toto

Toto Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,061
    9
    38
    Jeej! Je temperatuur is toch weer omhoog. Moet vast wel een geruststelling zijn.

5. AKB3

AKB3 Actief lid

Jun 6, 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was zeker een opluchting. Voordat ik mocht temperaturen 's ochtends al 3 keer gedroomd dat ik al getemperatuurd had.

Nu maar gestopt met temperaturen. Om te voorkomen dat ik mezelf bij elke temperatuurdaling meteen gek ga maken.

Share This Page