Hallo dames ben ik weer met mijn gekke vragen.. (Dit is de goeie topic volgens mij had het dr net ergens anders fout geplaatst) Ik lees allemaal dingen over temperaturen. Heb het een keer bijgehouden maanden geleden althans geprobeerd. Mijn normale is rond de 36.8. Nou zit ik ong 1 dag voor me NOD, werd wakker met overal spierpijn zo een grieperig gevoel, mijn urine is sinds vandaag pas echt DONKER.. schrok er bijna zelf van (in vergelijking met hiervoor). Dus dacht ik laat ik de temp meten. Rectaal was het 37.8!!! En onder me oksel 36.3.. Snap er niet echt veel van.. vanwaar die verschill? en wanneer hoort die hoog te zijn en wanneer laag?
Je kunt nu niks met je temp, daarvoor moet je je gehele cyclus tempen, 1 dag zo nu en dan heeft geen zin. Maar aan de klachten te lezen, en je temp ben ik eerder bang dat je grieperig bent, want 37.8 is verhoging.. Als je wilt gaan tempen, moet je dit vanaf cd1 doen en elke ochtend vóór het opstaan om dezelfde tijd. Dan is het betrouwbaar..
Thnx Charmed, Ja weet nou ook niet zo goed welk kant het opgaat ivm andere kwaaltjes, even wachten nog paar dagen .. Vond het alleen raar want kvoel niet warm aan of iets en normaal als ik verhoging heb geeft de term. ook onder de oksel verhoging en nu niet vandaar mijn vraag
Onder de oksel is de meest onbetrouwbare manier van tempen, dus dat kan kloppen dat ie iets heel anders aangeeft. Indd een paar dagen afwachten, en als je niet ongi word een testje doen, hoop het voor je!! En anders vanaf dag 1 beginnen met tempen, dan krijg je een duidelijk overzicht en begrijp je t ook sneller