lange dip van 3 dagen

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Kitty1981, Nov 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

Oct 2, 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo allemaal,
    Ik temperatuur deze ronde voor het eerst en ben erg onzeker over mijn kaartje. Wie zou er een blik op willen werpen?
    Heb namelijk een erge lange tempdip gehad. Is er nog hoop.
    Groetjes Kitty

2. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Bijzondere dip inderdaad... maar dat is verder niet belangrijk.
    Je creamy afscheiding die zo blijft zie je wel vaker bij mensen die zwanger blijken te zijn.

Dus heb gewoon hoop!

3. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

Oct 2, 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je wel Sandana,

Maar de temp is vanochtend weer terug gezakt naar 36.7. En heb een test gedaan maar omowit. De hoop begint toch weer in mijn schoenen te zakken. Wel vanochtend tijdens het afvegen enorm veel witte afscheiding. Ik weet echt niet meer wat ik ervan met denken.

xxx

4. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik zie dat het helaas niet zo heeft mogen zijn... succes in de volgende ronde!

5. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

Oct 2, 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi,

Ja idd helaas. Maar ga gewoon door met tempen. Alleen vind ik het raar dat mijn temp nu zo hoog ligt. Vergeleken met vorige maand. Je zou denken dat mijn temp van 36.6 toch verder omlaag zou moeten maar zit nu volledig in een stijgende lijn. Kan dat of heb je dat wel eerder gezien?

Groetjes Kitty

6. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    De vorige keer begon je ook hoger zie ik. Het is wel een beetje apart, maar ik denk dat het bij jouw lichaam hoort. Dan zal je temp voor je eisprong gaan zakken en daarna weer omhoog gaan.
    Je ziet het inderdaad wel vaker.

7. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

Oct 2, 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je wel weer voor je duidelijk uitleg en snelle reactie, top!
    Misschien dat het idd wel bij mij hoord en dat mijn temp weer morgen lager ligt. Ik had ook gelezen dat bij sommige vrouwen pas bij cd 5 of 6 de temp pas weer ging dalen naar normale waarden. ik ga vanaf cd 10 beginnen met de ovu testen dus ik hoop deze maand weer de knalller te kunnen vinden. Mocht ik weer iets raars tegenkomen dan laat ik je het wel weten. Nogmaals erg bedankt.

xxx

8. NiJO

NiJO Actief lid

Jun 22, 2007
    210
    0
    0
    Bij mij hoort het ook dat mijn temp pas echt daalt na menstruatie. Tijdens blijft het vaak iets hoger

9. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

Oct 2, 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb net je kaartje bekeken en zag het inderdaad dat het bij jou ook zo is. Vreemd he?
    Mijn temp is inmiddels al gedaald gister 36.6 en vandaag 36.7. Ik zag dat je vorige maand wel een erge korte cyclus had. Verder na de eisprong mooie temp, houden zo;)

Over 3 dagen begint het testen met de ovudipsticks weer voor mij dus ik hoop weer op een knaller. Ook ben ik er vorige maand achter gekomen dat ik een LF van 12 dagen heb wat betekend dat er bij een eventuele zwangerschap al vanaf 8 DPO positief getest zou kunnen worden, spannend. Ik heb mij deze maand voorgenomen om lekker te wachten tot mijn NOD omdat ik al genoeg negatieve testen in mijn handen heb gehad wat elke keer weer tot een teleurstelling kwam. En de laatste keer erg verdrietig was.

Ik wens jou veel succes deze ronden en dat je over een aantal daagjes positief mag testen.

Groetjes Kitty

Share This Page