Ff gal spuwen ;-)

Discussion in 'De lounge' started by Zara75, May 19, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PBV

PBV Fanatiek lid

Feb 6, 2018
    1,765
    1,321
    113
    Female
    In het westen
    #41 PBV, May 20, 2018
    Last edited: May 20, 2018
    Ja maar dat is normaal. Ook op verjaardagen enzo. Maar ik was laatst met mijn zoontje naar een springkussen festival en hij is daar niet ziek van geworden.
    Er stond laatst toevallig een artikel in de krant, hoe onhygiënische en vies die speelplaatsen zijn. Ze hadden testen gedaan dat ze de boel niet goed reinigen. Terwijl er speciale machines zijn, die ze zo schoon hebben.
    Het is zonde want het is super leuk voor de kinderen.
    Dit heeft verder niks te maken met het topic :roflmao:

Azijnpissers die om een flesje water zeuren. Zelfs als je het in moet leveren bij de kassa. Ongelooflijk. Als je nou een hele rugzak met snoep en drinken meeneemt, dan snap ik het wel.

2. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

Aug 21, 2013
    2,515
    966
    113
    Wij nemen ook altijd haar beker met water mee. Zelf nemen we altijd koffie/thee/wat lekkers bij de balie. Wij geven gemiddeld 25 euro per keer aan consumpties uit, dus dat eigen water moet geen probleem zijn

3. Lorena86

Lorena86 Bekend lid

Sep 7, 2015
    582
    352
    63
    Mestreech
    #43 Lorena86, May 21, 2018
    Last edited: May 21, 2018
    Ik heb eens bij een binnen speeltuin mee gemaakt dat ik vroeg of ik mijn aangepast klein tussendoortje mocht meenemen ze mij boos aankeken en ik heb niet mocht meenemen. Ik had erge suiker tijdens zwangerschap jongst . Zodra ik iets at van fruit , koekje , brood of aardappels schoot de suiker enorm hoog . Dus zat streng op dieet . Kids wilde een dagje naar binnen speeltuin . Van tevoren op de kaart gekeken wat ze te eten hadden. Helaas alleen snoep , poffertjes, broodjes , friet enz. Dus netjes aan de kassa situatie uitgelegd en gevraagd of ik mijn klein stukje zelf gemaakt brood mocht meenemen ( koolhydraat arm ). Nee mocht absoluut niet. Regels waren regels. Geen uitzondering mogelijk. Ben die dag toch naar binnen gegaan ( zonder mijn brood ) voor mijn 2 oudste kids omdat ik hun niet wilde teleur stellen . Maar er nooit meer terug gegaan .

Share This Page