Wat ben ik blij met deze keuze!

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    #1 SushiLover123, 9 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2012
    Eens kijken of hier animo voor is.

Af en toe heb ik echt een gevoel van: Wat ben ik blij dat ik ... heb gekozen/gekocht! Of specifiek een model of zo. Vandaag bijvoorbeeld. Voor ons nieuwbouwhuis moesten we een complete badkamer uitzoeken. Man man, wat veel keuzes! Uiteindelijk hebben we gekozen voor een wastafel, die niet diep is, met twee kranen, maar met één wasbak.

Vandaag dacht ik bij mezelf: Wat ben ik blij dat ik dit model heb gekozen! Hij is qua diepte lekker compact, wat veel ruimte scheelt in de badkamer. En uiteindelijk hebben we er genoeg aan, want het enige wat er echt op staat, is de zeep. De rest gaat (meestal) netjes in de spiegelkast. Twee kranen echt super handig als je tegelijk tanden aan het poetsen bent.

Dus kom maar op!
    - Waarvan dacht jij vandaag nog: Wat ben ik blij met deze keuze!
    - Waarom ben je zo blij met deze keuze?

Ik ben benieuwd!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wat ben ik vandaag blij dat we onze huidige auto morgenmiddag gaan inruilen..

De auto rijd op zich nog prima, alleen er staan behoorlijk wat kilometers op de teller en het onderhoud word daardoor steeds duurder.. Plus we krijgen er nu nog een mooi bedrag voor terug (inruil)
    Morgen halen we eenzelfde auto op, alleen een nieuwer model (VW Touran naar VW Touran Cross) met minder dan de helft aan kilometers op de teller.. Heerlijk

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Wat ben ik blij dat ik kinderen heb en een lieve vriend! :D

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Maar waar ik laatste paar dagen blij om ben is dat wij eindelijk een Audi gaan kopen en de auto die wij nu hebben verkopen :)

5. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Wat ben ik blij dat ik die kleine toch de hele dag in zijn box heb gedaan want nu blijven de deurtjes van mijn kastjes tenminste dicht en ligt niet de inhoud van de kastjes telkens over de vloer :D

6. fafje

fafje Niet meer actief

wat ben ik blij met de nieuwe schoenen die we vor ons zoontje hebben gekocht! hij wilde er vanmorgen direct weer op lopen!
    82 euro, dat wel, maar zo veel beter voor zn voetjes dan die commericiele schoentjes

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat ben ik blij met onze nieuwe auto.. Voorheen in de gaarste rammelbakken gereden en dat was ook prima.. Maar nu.. In mn peugotje 307 is het toch iedere keer weer genieten :D Ga autorijden zelfs leuk vinden :D:D:D

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Wat ben ik blij met onze keuze om te gaan emigreren. Het is nu bijna drie jaar geleden en geen seconde spijt gehad. Heimwee soms, maar spijt? NOOIT!!

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Fijn voor je :D
    Maar dat soort dingen bedoelde ik eigenlijk niet... Ik bedoelde eigenlijk materialistische dingen. ;)
    Maar ook een heel goed iets om blij voor te zijn, daar niet van!

10. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Ik ben blij dat ik gisteren eindelijk een goede mixer heb gekocht zodat ik mijn taarr biscuit niet 8 min lang met de hand hoef te mixen:)

11. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Wij hebben voor een paar weken geleden een nieuwe bank gekocht met als gevolg dat de hele inrichting veranderd moest worden en alles opnieuw geschilderd. Ben nog steeds erg blij met mijn nieuwe bank én nieuwe inrichting :D!

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

haha ja dat snapte ik ook wel was grapje ;):p
    Heb daaronder het gezet waar ik blij om ben :)

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ik sluit me alsnog bij deze aan.. Hier precies hetzelfde haha.. hele interieur is nieuw:D

14. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Wat ben ik blij met mijn keuze om minder te gaan werken 5 maanden geleden!!
    Daardoor ben ik uit mijn stress, zijn mijn lichaamelijke klachten geheel weg, en kan heerlijk genieten en veeeeeel meer tijd met mijn lieve kleine mannetje doorbrengen!
    En lekker cliché: Ik geniet sinds die tijd meer van de kleine dingen om me heen! Niks meer hebben, of moeten, gewoon van iedere dag genieten.

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wat grappig. Hier precies zo! ;):D

16. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik ben zo blij dat ik vanochtend fatsoenlijke neusspray heb gekocht, ik kan weer ademen! :D

*en ik ben zo blij dat ik vanavond mag gaan werken, dochter is niet te genieten*

17. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik ben blij dat we toch voor dat grote oude huis waar veel aan moet gebeuren hebben gekozen.. dan voor een klein nieuwbouw huisje dat al af was. !!

wat een genot zo'n ruimte :D

18. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Ik ben zo blij dat we vorige week een pup gekocht hebben!
    Eindelijk is hij er en het is zoveel levendiger in huis.:D

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

wat ben ik blij met de keuze dat ik vorige week de muur geschilderd heb vind het er zo cool uit zien!

20. mol81

mol81 Niet meer actief

Oh, heb je even? Ik ben altijd heel snel blij. Vandaag ben ik, tot nu toe, blij omdat:
    Ik naar de dokter ben geweest vanwege voorhoofdsholte ontsteking en nu eindelijk een kuurtje heb.
    Ik voor een flink bedrag tuinplanten heb gekocht en de tuin er nu weer mooi bij staat.
    Ik een leuk pakket kleding gekocht heb op marktplaats en dochterlief er straks weer leuk uit ziet in lentekleding.
    Ik dochterlief achter de dvd van K3 heb gezet zodat ik dit bericht kan typen haha!

Deel Deze Pagina