Hallo meiden, Even een kort vraagje. Ik temperatuur alweer bijna een jaar en daaraan kan ik zien dat ik mijn eisprong heb. Sinds deze maand ook ovulatietesten erbij gebruikt van zwanger&kids. Nu is het zo dat ik op 17 feb mijn eisprong heb gehad maar mijn ovulatietest was positief op 18 en 19 februari. Waar moet ik nu vanuit gaan, mijn temperatuur of mijn ovulatietesten? Hopelijk kan ik dan nog gerichter klussen Alvast bedankt!
Waarom denk je zelf dat het de 17e was dan? Want op basis van wat je hierboven schrijft, kan niemand je verder iets vertellen natuurlijk...
Dat kan ik dus zien aan het verloop van mijn temperatuur Maar zal het nog even wat duidelijker opschrijven Op de 17e had ik een temp daling. Vanaf de 18e is mijn temp gestegen met 0,4 graden hoger dan de eerste helft van mijn cyclus. Ook aan mijn cervixslijm weet ik dat ik de 17e mijn eisprong heb gehad. Maar omdat dus de ovulatietesten op de 18e en 19e positief waren weet ik nu niet waar ik vanuit moet gaan... De ovulatietesten of mijn temperatuur?
Omdat het zo dicht op elkaar zit, lijkt me dat da niet zoveel uitmaakt, ook straks voor je uitgerekende datum niet... (die wordt natuurlijk sowieso bepaald met een echo, want het is dan ook nog maar weer kijken hoe lang de innesteling heeft geduurd straks).
Hai Rozemarijke, bedankt van je reactie! Ik heb mijn dagen en ovutesten nog even goed bekeken en ik heb 1 dag fout gerekend. De positieve ovutesten waren op dag 17 en 18. Volgens mijn temp had ik mijn eisprong op dag 17. Dus dat ligt dan idd erg dicht op elkaar. Het is voor mij nog maar mijn eerste maand met ovutesten dus moet er nog veel van leren hoe het zich toepast in mijn cycli