Ey allemaal, Ik heb een rare situatie, kort uit te leggen 2 jaar niet ongi ivm zwangerschap en volledige bv ---> toen eindelijk ongi wel minder dan voor zwangerschap en toen???? 2 opties: een: ik ben gewoon ongi geworden na 26 dagen wat voor mij een veel te korte cyclus was had voor zwangerschap nl al 36 en op CD 17 pas positieve ovu maar temp was direct bij bloeding gedaald twee: het was toch een innestelingsdip van 5 dagen en zit nu dan op cd 33 Zou optie 2 kunnen of zit ik mezelf weer creatief gek te maken? Mijn kaartje is dan vanaf CD 28 in mijn onderschrift daarvoor was ik begonnen met tempen cd 24: 37.1 cd 25: 37.1 cd26: 37.2 en daarna begon ik dus met bloeden en met onderstaande kaart begonnen. Wie kan mij helpen?
Voor mensen die de zoekfunctie gebruiken is het toch fijn als er een reactie staat dus ik heb het ergens ineens toch kunnen vinden en als ik het goed begrijp kan een innestelingsdip alleen eenmalig zijn dus een dag zoals ik begrijp. Bij mij was het dus echt ongi geen innesteling helaas.