Hallo allemaal,.. Ik temperatuur NOOIT,.. maar wil toch even ermee beginnen. Hoe moet je temperatuur zijn NA je eisprong? Moet hij dan steeds hoger worden tot je NOD? Of hoe zit dat?
Hi, als je ermee wilt beginnen zou ik als ik jou was een account aanmaken bij fertility friend.... het is zo dat je temp, na je eisprong minimaal 0,2 stijgt en drie dagen hoger blijft als daarvoor..... meestal is het zo dat als je zwanger bent, dat je temp hoger blijft als voor de eisprong.... MAAR eigenlijk is alles wel mogelijk, als je kijkt naar de kaartjes hier op deze site... (kijk anders even bij de temperatuur kaartjes zwangeren) en de galerie op fertility friend.... Wel belangrijk is dat je iig tempt VOORDAT je opstaat en het liefst rond dezelfde tijd.....
Oke. Bedankt voor je snelle bericht Heeft het nut om te beginnen na mijn eisprong? Of kan ik dan eigenlijk helemaal niets meer uit waarnemen voor deze cyclys?
Je kan het beste op je eerste dag van je NOD beginnen.... (of beter nog.... helemaal niet beginnnen en "gewoon" al zwanger zijn nu... )
Ja ik hoop het zo! Ik dacht misschien helpt het als ik ga temperaturen,.. Dat ik het dan eerder zou weten dan de test of zoiets.....
In bijgevoegde link, vind je een makkelijke uitleg over het temperaturen: Temperaturen: voor een beter inzicht in je cylcus | algemeen | artikelen Groetjes