Kan iemand even kijken naar mijn kaartje?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door baby90, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Dit is de eerste ronde na mijn MK, en ik ben er een beetje onzeker van. Heb wel weer een paar kwaaltjes die ik had toen ik zwanger was;
    Heb weer veel meer honger, meer pukkeltjes, laatste hele rare enge duidelijke droom die nergens op sloeg (had ik ook toen ik zwanger was) gevoelige borsten, veel diarree en vaak steken en soms in eens lichte krampen/buikpijn, word snel ook snel boos;)... Arme vriendlief!
    Zou die dip een innesteling kunnen zijn?

2. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Niemand?

3. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ziet er goed uit! Zou idd een innestellingsdip kunnen zijn, maar het is al een goed teken wanneer je temp zo mooi omhoog gaat. Duimen!

Oh ik lees dat je morgen wilt testen! Ik ga morgen ook weer testen dan 9po... Vandaag 8dpo getest maar wat word je dan onzeker als je een wazige streep ziet.. Good luck in ieder geval meid!

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    THX voor t kijken! Haha vandaag is voor mij ook 8DPO! Spannend zeg dat je al een vaag streepje ziet! Zou voor je duimen! Hoop dat ik morgen ook al iets kan zien.. zou wel teleurgesteld zijn als het niet zo is, maar toen ik zwanger was had ik 2 dagen na NOD voor t eerst getest, en had toen een licht streepje.. 's middags al donkerder maar daarna werd hij niet meer echt donkerder:(...
    ben zó benieuwd! zou voor ons beide duimen:p...

5. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lopen we precies gelijk. Hopelijk brengt het ons geluk ;) . Straks maar vroeg naar bed en morgen met ochtendurine testen dan maar, eng. Ga je (ook) met een KV test testen?
    Heb je ook het gevoel dat het raak is of weet je het niet? Spannend in ieder geval.

6. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    vroeg naar bed ja, eerder testen hihi. Leuk dat we gelijk lopen, zou helemaal leuk zijn als we beide zwanger zijn:D...
    Ik heb alleen testen in huis van mamie2be, dipsticks.. ik weet niet of deze goed zijn? zou dadelijk eens info zoeken op google haha.. als morgen negatief is, doe ik nog eens na een paar dagen.. kan het waarschijnlijk toch niet laten om de testen van de kruidvat te halen;)...
    Vind het allemaal heel vaag.. Heb wel weer symptomen, toen ik zwanger was had ik wel dezelfde symptomen maar die kwamen pas een paar dagen van te voren geloof ik.. Ik durf niet goed te hopen, mijn lichaam kan natuurlijk nog steeds in de war zijn van de MK:(...
    Ga heeeeeel hard duimen!

7. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken die testen niet.. Ik had zelf met zo'n casette van Sensitest getest, maar morgen met de (oude vertrouwde) kruidvat test testen.. Die moet ook gevoeliger zijn? Dus ben benieuwd.

Je miskraam was net na je testen van die keer? Echt rot :( .. Je hoopt dan zo dat het blijft zitten.. Ik hoop dat je symptomen goed zijn en dat je morgen (ook) zo'n streepje mag krijgen die met de dag duidelijker gaat worden!

't Is wel een onzekerheid om zo'n vage streep te zien maar ja :p wij zijn eigenwijs.

8. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ja, die zijn inderdaad erg gevoelig en hier het beste aangeschreven!
    Ik kende de testen ook niet, maar ze zijn 0,30 cent per stuk.. dus lekker goedkoop! Las net op internet dat ze vergelijkbaar zijn met de kruidvat testen 2v5.. Weet niet of de dipsticks dat ook zijn, hoop van wel! Ik teste 21 april positief, 25 april begon ik met lichtroze verlies en dat werd steeds heftiger.. volgens mij ben ik 26 april het vruchtje verloren. We mochten er maar even van genieten:(..
    Wij zijn inderdaad eigenwijs & we willen gewoon hééél graag:D...
    Ik hoop ZÓ dat we beide morgen een streepje hebben! Je komt de test wel showen he:)...

9. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heftig lijkt me dat.. Dan ben je zo blij en moet je het weer los laten.. Jullie gaan voor jullie eerste baby?

Dit is onze 2e keer en van onze dochter teste ik pas op 15dpo! Ik wist dat het raak was en nu voel ik het weer dat het zo is. En er zit toch iets anders maak ik geen HCG aan. Van mijn dochter had ik toen een knaller. En volgens mij maak ik snel HCG aan want hier is de test van vanmorgen met 3w 2d..

Ik hoop dat jullie deze ronde ook geluk mogen hebben!!

Bekijk bijlage 154194

10. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Wat een prachtige foto! Zag hem stiekem net al ergens voorbij komen! Wat maak jij snel HCG aan zeg:D GEFELICITEERD; geniet ervan!
    Ja, was inderdaad erg moeilijk.. eerst zo blij, en dan ineens zo verdrietig. Maar we gaan er weer met volle moed tegenaan!
    Ik heb vanochtend getest, OMO-WIT:(.. Maarja, ik zit óok pas op 9DPO.. en volgens mij maak ik laat HCG aan, want teste vorige keer pas 2 dagen na nod licht positief! hm:x.. ik wil ook zo'n test!
    Begin nu echt te twijfelen of het wel raak is.. wat zijn jou symptomen?
    Ik vind iets heel raar, had afgelopen tijd wat gevoelige tepels.. nu zijn mijn borsten hardstikke groot, echt veel voller.. maar niet echt gevoelig meer ofzo? en ze zijn nu ineens weer behoorlijk zacht! ik snap er niks meer van... Heb verder nog wel herkenbare symptomen, maar ik moet eigenlijk nergens op hopen. Wil op dat stomme testje zo graag een streepje zien dat ik af en toe denk, JA.. en dan weer oh.. toch niet..
    Hahah echt zo stom:p Ik wacht gewoon weer een paar dagen af, blij dat het weekend is;)...

11. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp je gevoel meid.. We hebben nu echt geluk want op onze dochter hebben we iets langer dan een jaar moeten wachten. Zwanger worden brengt 1 en al onzekerheid met zich mee he. En die symptomen lette ik voor mijn dochter niet meer op. Achteraf merkte ik dat ik toen in week 3 af en toe misselijk was, dat heb ik nu weer met vlagen. En verder kleine borreltjes in de darmen af en toe, van die plopjes. Borsten zijn hier wel anders dan anders, maar dat hoort er volgens mij na de eisprong ook zoiezo bij. Lijkt allemaal zo op elkaar na de eisprong.
    Maar er is nog wel hoop voor jou. Denk dat ik wel een uitzondering ben zoals ik al schreef in het andere topic want ik lag de vorige keer ook al met 7 weken in het ziekenhuis door het overgeven. Ik blijf hopen en duimen voor jullie!

12. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag je temp, die is wel erg mooi!! Mijn was vandaag ook weer 1 omhoog gesprongen dus goede hoop meid ik blijf hopen voor jullie.

Deel Deze Pagina