FF geeft geen kruis?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lizzy14, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames, ik kom ook even om de hoek kijken! Ik denk ook dat je ei nog niet geweest is hoor Lizzy, maar t is wel een gekke uitschieter zo die 37 graden! Misschien komt het inderdaad zoals Babke zegt door een wijntje (of was je misschien niet helemaal lekker?)

@ babke wat vervelend dat mensen zo doen meis! Ik merk sowieso dat mensen die niet bezig zijn met zwanger worden maar weinig begrijpen van onze frustraties en gevoelens. Wie weet heb je deze ronde goed nieuws, een ronde na een miskraam ben je toch vaak wat meer vruchtbaar? Of heb ik dat mis?

@ slunae wat spannend meis! Ik duim voor je!

2. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Och Babke, wat naar dat je nou niet terecht kan bij de mensen van wie je dat verwacht. Ik herken dat wel hoor. De mensen die bij ons de meest ongelukkige opmerkingen maken zijn de mensen die er zelf een medisch traject op hebben zitten. Nu was zwanger worden bij hen niet het probleem, het zwanger blijven wel.
    Heel verdrietig!

Ik probeer mezelf maar steeds voor te houden dat mensen niet zo reageren om je te kwetsen maar omdat ze niet weten wat ze moeten zeggen of omdat ze het niet erger willen maken dan het is.
    Die vrienden van mij vinden ook dat ik er teveel mee bezig ben en dat het daardoor niet lukt. Dat is hun mening en daar hebben zij recht op. Als ze het maar niet meer tegen mij zeggen haha :D
    Want stel dat uit onderzoeken nu blijkt dat er iets toch niet helemaal goed zit, ben ik heel benieuwd hoe ze dan zullen reageren.

Blijf bij je eigen gevoel en wees eerlijk als mensen je kwetsen. Anders ga je dingen voor je houden en gaat het je alleen maar meer bezighouden.

@Zilla: thanks voor het meekijken meis :D
    Ik ben benieuwd wat er de komende dagen gebeurt. Ik zit nu op dag 15 dus je zou toch denken dat er iets staat te hupsen daarbinnen.
    Voor jou al weer bijna aftellen tot de NOD.
    Heb je er een goed gevoel over? Ik ga voor je duimen!

3. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Lizzy! Ik zie dat je nog steeds geen duidelijk ei hebt kunnen spotten? Is er een reden waarom de bolletjes van de afgelopen dagen wit zijn? Ik duim dat je ei snel komt meis!

4. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hey Zilla,

Dat komt omdat het deze week niet lekker lukt om precies op hetzelfde tijdstip te testen.
    Ik denk dat gezien de daling van vandaag ik hierna een stijging ga krijgen en dat ik gisteren/vandaag mijn eisprong heb.
    Zo voelt het in ieder geval wel haha.

Hoe is het met jou? Trek je de laatste wachtweek nog een beetje?

5. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat hij vandaag of gisteren gesprongen is! En dan maar weer duimen draaien!

Die wachtweken blijven moeilijk, ik heb nu 2 nachten achter elkaar heel vreemd gedroomd en dan ga je direct denken 'zou het?' Maar gewoon netjes wachten tot volgende week zaterdag.. (duurt lang!) ;)

6. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik heb pijn in mijn onderbuik en in mijn liezen dus ik denk dat mijn eisprong wel is geweest nu. Prima, dan ga ik rustig zitten broeden haha. :D

Oh wat ontzettend spannend! Ik hoop het zo voor je!
    Ik weet niet hoe jij het ervaart maar ik vond de rondes 7 tot 12 zwaar. Misschien omdat ik me wat had blind gestaard op de statistieken. Hopelijk is 9 jullie lucky number! :D

7. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Lizzy! JIj ook weer aangekomen in je wachtweken zie ik meis! Ik duim voor je!

8. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Lizzy, misschien als je door wilt blijven tempen (al hoop ik dat het niet meer nodig is) zou je er voor kunnen kiezen om een thermometer te kopen met 2 cijfers achter de komma. Bij sensitest voir 5 euro. Een paar tienden kan al genoeg zijn om ff een kruis te laten zetten en je grafiek wordt er nauwkeuriger van.

Verder dames die in de wachtweken zitten....hoop op goed nieuws!

9. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Zilla; yep, ik wiebel weer op het wachtbankje.
    Ik heb er totaal geen gevoel bij hoor, maar wel erg lief dat je voor me duimt!
    Bij jou is nu serieus aftellen. Superspannend!! Ik duim ook voor jou.

@Nogevengeduld: thanks voor de tip, daar kan ik wel wat mee.
    Ik temp nu met name omdat we de 14e naar de ha gaan. Mochten ze er daar om vragen dan kan ik al wat laten zien.
    Jij gaat de laatste wachtweek in. Ook spannend! Ik duim natuurlijk ook voor jou!

10. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ha Liz, inmiddels je eisprong gevonden zie ik ! Wel een goed idee idd van nogevengeduld om een thermometer met 2 cijfers te gebruiken, kan idd bijna 1 hele graad schelen. Heb er zelf ook eentje met 2 cijfers achter de 0. Over nullen gesproken? Weten jullie waar die 2 nullen voor staan van James Bond ?

Hier was 3x helaas geen scheepsrecht. Ben nu een nieuwe cyclus begonnen met Puregon.. Spannend weer..

Ben benieuwd wat je huisarts woensdag zegt! Hoelang ben je nu trouwens aan het proberen ?

p.s. Ik heb m'n naam veranderd, dus als je denkt van wie begint er nu ineens te kletsen tegen me, ik ben het :D

11. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hey Scarabee
    Ik had je herkend hoor ;)
    Lief dat je even komt spieken. Ik vind het heel erg naar dat 3 maal geen scheepsrecht mocht zijn.
    Hoe voel je je? Zie je het zitten en kun je je een beetje opladen voor de 4e IUI?
    Wij zijn nu 16 maanden onderweg. We zijn al eens eerder bij hem geweest en ik verwacht dat hij deze keer wel zal toestemmen met een doorverwijzing. Ik wacht het rustig af.

Ik heb echt geen flauw idee waar de 00 van 007 voor staat. Jij wel? :D

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    En?? Hoe is het gegaan jullie onderzoek ?! Ben benieuwd! En doorverwezen al naar de gyn ? Of moesten jullie eerst de semenanalyse afwachten of iets ?

Man o man wat vliegen de dagen de laatste tijd... hier inmiddels IUI nummer 4 er ook al op zitten, en nu op het wachtbankje.

Die twee nullen staan voor de 7 trouwens :D

Deel Deze Pagina