ff geklaagd over de super de boer hier

Discussion in 'De lounge' started by zonnetjes, Feb 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,033
    6,135
    113
    Happyland
    Wat er nog niet genoemd is en echt het toppunt van irritatie:
    Als je nog lang en breed bezig bent om je boodschappen op de band te leggen en zo'n k#tklant achter je die dan ook alvast haar spullen op de band legt,zodat jouw spullen er niet meer oppassen. :evil:
    Of als je dus wordt geroepen naar een andere kassa en alle mensen achter je gaan rennen,terwijl jij aan de beurt was.
    Ik sta zelf ook in een winkel en ik loop altijd netjes naar de eerstvolgende klant toe om te zeggen dat ze meteen geholpen kunnen worden.
    en als er dan nog mensen snel naar mijn kassa toerennen negeer ik ze en dan zeg ik keihard tegen degene die wél aan de beurt is; Lijkt me wel zo netjes dat u eerst geholpen wordt.

2. acire

acire Fanatiek lid

oh dat doe ik ook, ik wacht dan echt niet met een zwaar mandje in mijn handen, omdat degene voor me niet opschiet.
    kijk wel eerst of mijn boodschappen er nog bij kunnen.

3. Joveli

Joveli Niet meer actief

oehh mag ik nu ook even galspuwen..

Ik woon zo goed als naast de AH en we komen er dus bijna dagelijks om grote boodschappen te doen of gewoon snel nog even iets op te halen.
    Hier zijn de cassieres juist UITERMATE langzaam, onvriendelijke en in gesprek met elkaar.

Gisteren was het weer zover: Het was niet echt druk, ik denk ongeveer 2/3 mensen per rij bij de kassa. Er waren 3 kassa's open en daarachter zaten ze, de doorgewinterde 40+ cassieres. Geen hallo, goedendag niets. Heel langzaam, al pratende met elkaar, scande ze de boodschappen en verder bleef het stil. Dus ik heel vrolijk "Goedendag!" en kreeg geen antwoord, ze was immers in gesprek met Beppie achter de andere kassa. Toen ik wilde betalen bleef het nog steeds stil dus vroeg ik hoeveel ik moest betalen. "Dat zie je toch op het schermpje!" blies ze mij boos toe. Waarop ze haar hoofd weer schuin hield en verder ging met kletsen met Beppie achter de andere kassa.
    Ik heb haar toen heel kwaad verteld dat ze misschien eens na moest denken over een andere baan waarbij ze geen contact had met andere mensen. :evil:

Oh wat vind ik dit vreselijk irritant!

4. Joveli

Joveli Niet meer actief

Oja en een paar weken geleden liep ik met mijn zoontje van (toen) 8 weken door de AH. Hij was niet heel vrolijk omdat hij net zijn prikjes had gehad en huilde dus een beetje. (niet overstuur, gewoon zachtjes huilen)

Sta ik in de rij bij de kassa zegt een of andere vakkenvuller ineens: Zou je daar niet even een speen in doen, of thuislaten?
    Heb meteen gevraagd of ik de leidinggevende/manager kon spreken en gelukkig was die meneer het helemaal met mij eens dat zoiets niet gezegd mag worden.
    Ik heb het jongetje nooit weer aan het werk gezien :)

5. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Doe ik ook altijd!

Je hebt van die mensen die echt ontieglijk veel boodschappen hebben en dan tijdens het scannen door de cassiere niet eens de moeite nemen om hun boodschappen alvast in hun tassen/karretje te leggen.
    Staan dan doodleuk te wachten tot ze kunnen afrekenen.

Door dat soort mensen loopt iedereen vertraging op en een gebrek aan ruimte.

Ik maak het juist vaker mee dat klanten zo onbeleefd zijn tegen de cassieres.

6. gina18

gina18 Bekend lid

Dec 30, 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen

Ik werk zelf bij de super de boer, en begrijp sommige zaken helemaal van jullie, wat ik altijd doe is de breekbaren spullen opzij zetten en dan de rest, zo kan het niet verpletteren, en wat hier boven staat daar zou ik me aan iriteren ;)

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    heb meer een schijthekel aan die oude mensen die gewoon voor je gaan :(

of als je in de rij staat met 1 mandje en achter je iemand met een kar vol en er wordt een kassa extra geopend, dat diegene achter je dan snel voorbij je gaat en naar die kassa gaat.

Er wordt toch duidelijk gezegd: de EERSTVOLGENDE

8. gina18

gina18 Bekend lid

Dec 30, 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen

helemaal mee eens

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ohhh ik en boodschappen doen is zowiezo al geen gezellige combi. Vooral niet bij de EM-T die pas een prijs hebben gewonnen voor beste, klantvriendelijkste winkel. Klantvriendelijk? Mmmm niet vaak meegemaakt daar...

Ik stop een lege krat brier in de automaat..... tuut tuut tuut.... storing, of dat ik even hulp wil gaan halen. Nou, natuurlijk... ik loop naar de dichtsbijzijnde kassa en wacht tot de jongedame klaar is met afrekenen. "mevrouw, mag ik iets vragen? De flessen automaat doet het niet meer, en mijn krat staat er in, kunt u iemand bellen?... "Nee, dat kan ik niet" .... "Pardon? je hebt toch een telefoon daar?" ... "Nee, je moet naar de info bali" .... "Dat dacht ik toch niet! Mijn kar staat daar, mijn krat staat in de automaat en er staat een rij van 5 man bij de info balie. Even een collega bellen is toch zo gedaan?" .... Nee, dat kan ik niet"
    Nouja zeg! Ik heb dus net zo lang staa roepen tegen de groentenman tot die me even hielp, daarna om de manager gevraagd, en die even verteld hoe ik ben behandeld door die snotneus van een cassiere!

Super de Boer hier is het altijd steen, en steen koud! Hebben een klein assortiment.

Jumbo heeft spekgladde vloeren, je kunt in de gang niemand inhalen zo krap dat het er is (en ikke altijd haast hihihi)

Aldi zeurt altijd dat je een karretje moet pakken, ook al heb ik maar 2 dingen vast ofzo.... Koekoek... er zijn toch mandjes uitgevonden? 15 minuten bij de flessen balie wachten, overal pallets in de weg, én ze hebben al jaren de zelfde chips die mijn neus zo onderhand uitkomt :)

Appie Hein bevalt me het beste tot nu toe (gewoon de goedkoopste artikelen pakken ;) )

En tja... dan heb je overal de parkeer perrikelen... dubbelparkeerders, mannen die met moeders de vrouw mee moeten en niet in de gaten hebben dat ze 9 van de 10 x in de weg staan. En mensen die de spullen na het afrekenen in de kar leggen, maar de kar gewoon in het gangpad laten staan... die buts ik met mijn kar gewoon aan de kant... of ben ik dan heel onbeschoft? :oops: :)

Ow ja.... deze wil ik jullie niet onthouden.... in de rij staan en een oudere man staat zeer dicht achter je in je nekharen te hijgen! Jazekers.... ik heb kort haar maar zelfs die wapperderde er van.... goor! Als het nou een jonge lekkere vent was...

Nee.... ik heb zo'n gruwelijke hekel aan boodschappen doen! Zo erg dat ik me aan alles erger en dus alles tegen zit.... eigenlijk schaam ik me er voor hahahaha!

Groetjes Cynthia

Share This Page