Kan, je ziet vaak dat je temp dan even daalt.......maar volgens mij is dat ook weer niet altijd bij elke vrouw.....
Ok ik heb vandaag heel veel last van steken en lichte krampjes aan dezelfde kant waar ik ovulatiepijn had. Dezelfde pijn die ik ook had bij de innesteling van mijn vorige zwangerschap. Nou wil ik nog niet te hard juigen hihi.. Gisteren was mijn temp. 37,2 en vanmorgen 36,9.. We zullen morgen zien, hopen dat hij weer omhoog gaat.
OKe ik sluit mij hier bij aan. Ik ben nogal een koud mens . Ik heb normaal een temp van 35.9 - 36.0. Mjin temp was gestegen naar 36.4 en na de dag dat ik spotting had was mijn temp 36.1 en nu gaat hij weer omhoog. Is dit dan ook een dip?
Ik snap nu pas hoe je m bedoelt.. ben een beetje traag vandaag haha maar klinkt als een innestelingsdip ja, vooral met wat spotting erbij.
ik heb ook een keer een innestellingsdip gehad maar werd een paar dagen daarna gewoon ongi, dus het zegt niets.
Hallo Ik ben nieuw hier. Wat bedoelen jullie met 'spotting'? Is er nog iets waaraan je een eventuele innesteling kan herkennen? Ik heb voor't eerst een temperatuursdaling en zit nu op ca 9 dagen nà mijn eisprong. Dacht eerst dat het ook deze ronde verkorven was, maar jullie berichtjes geven me terug een KLEIN beetje hoop...