Geborrel in buik / Luchtbellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tessa., 18 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    hallo

    Ik voel steeds (vooral 's avonds) geborrel in mijn buik.
    Het lijken ook een soort van kleine scheetjes in mijn buik (klinkt raar)
    Weten jullie wat dit kan zijn en met hoeveel weken dit (normaal) te voelen is..

    Alvast bedankt!!
     
  2. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    Niemand?
     
  3. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Met 14 weken voelde ik de eerste vlindertjes...
     
  4. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    Maar hoe voel je die 'vlindertjes' dan.. Hoe weet je nou (als je het nog nooit hebt gevoelt) hoe vlindertjes vladderen als ze in je buik zitten??
     
  5. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Het zou best wel es je baby kunnen zijn hoor dat je voelt. Hoe lang ben je nu zwanger?
     
  6. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    kijk het probleem is dus dat mijn test negatief was.. maar ik voel wel steeds dat geborrel en luchtbelletjes.
    Toen ik dit ben gaan voelen (ongeveer zo'n 2 weken geleden) ben ik toch nog eens gaan zoeken op internet. Maar het is me dus nog steeds niet duidelijk.

    Maar als ik zwanger zou zijn dan zou dat ongeveer 16 weken zijn.
     
  7. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    16 weken? Ik begrijp je niet helemaal. Je verteld een negatieve test te hebben gehad. Wanneer heb je die gedaan dan en wanneer was je laatste menstruatie? 16 weken zwanger is al een hele poos, om er nu pas achter te komen..
     
  8. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    mijn ha heeft mij erg onzeker gemaakt.
    Hij zei ook dat zijn schoonzus er net achter was gekomen 7 MAANDEN zwanger te zijn.

    En ik heb al een hele lange tijd geen menstruatie gehad (weet niet precies hoelang)
     
  9. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Nou, mij lijkt het eerlijk gezegd vreemd dat je je zwangerschap pas opmerkt wanneer je de beeb voelt hoor... en de huisarts? Die kan een zwangerschap met gemak vaststellen. Al helemaal een van 16 weken. Hoe bedoel je dan, heeft je onzeker gemaakt???
     
  10. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    Nou ik ben naar hem toe gegaan omdat er vocht uit mijn tepels kwam. (dit heb ik overigens nogsteeds) Maar hij deed geen onderzoek niks. Hij kwam heel raar over en dacht volgens mij (naar mijn gevoel) dat ik gek was.
     
  11. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Hoi Tessa,

    Heb je na die eerste test nog weer een poging gewaagd dan? Anders zou ik gewoon nog even teruggaan naar je huisarts hoor, zeker als je het idee hebt dat je misschien toch zwanger bent!

    Mriek
     
  12. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    Ja maar mijn huisarts maakt het mij zeer ongemakkelijk. Ik denk dat ik nog even inderdaad een nieuw testje moet doen.
    Maar waarom is hij dan negatief (als het zo zal zijn)
     
  13. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Wat een vreemd verhaal joh... Ik zou niet zo afwachten en flink wat actie ondernemen. Al helemaal als ik al zo lang niet ongesteld zou zijn geweest dat ik een vermoeden heb al 16 weken zwanger te zijn. Maar ja, wie ben ik? Ik let ook wel goed op dat soort dingen. (houdt min cyclus bij etc) omdat ik veel bezig was met zwanger worden. (Zoals je ziet is dat gelukt!!)

    Nou ja, veel suc6 voor jou in ieder geval. Ik hoop van harte dat er het beste uit mag komen. En laat je niet zo afpoeieren!! Als er vocht uit je tepels komt... dan heb je wel een reden om even op je koppie te krabben!

    Suc6 Tessa.
     
  14. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Haha, je bent trouwens wel ongeduldig! Sta ook maar eens zo op je strepen bij je huisarts, joh!
     
  15. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    haha! Ja nou tot nu toe bedankt voor je reacties,
    En jij gefeliciteerd he!!
     
  16. Patrice

    Patrice Lid

    28 dec 2005
    56
    0
    0
    Ik ben dan niet zwanger maar sinds ik gestopt ben met de pil wel borrels in m'n buik. Echt onrustige darmen.

    Maar bij 16 weken zwangerschap is er toch al een buik te zien normaal ??
     
  17. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Een urinetest werkt volgens mij naar zoveel weken zwangerschap niet meer, omdat er dan weer minder HCG in je urine zit. tenminste.. dat was geloof ik de reden waarom je niet heel de zwangerschap mee kan doen met moeders voor moeders. Dus,...

    Een bloedtest laten doen ofzo? Tja.. Ik weet het ook niet zo goed. Moeilijk en ik vind het zo vreemd.
     
  18. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    ja maar ik denk dan weer 'het zal wel door het eten komen' Maar mijn buik is wel dik. Ik wil er wel een foto van maken? maar hoe moet ik die laten zien?
     
  19. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    Carmen,
    Denk je ook dat ik ergens anders dan bij de huisarts een bloedtest kan laten doen?

    Niet dat ik naar de huisarts moet voor een papiertje?
     
  20. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    Maar het zou toch raar zijn... Als het zo zou zijn omdat mijn vorige test negatief was.
     

Deel Deze Pagina