Hoi Hoi dames ik heb al 6 dagen dezelfde temp is dit normaal normaal gesproken wiebelt hij maar ineens staat hij elke dag op 36.5 zo raar? Kennen jullie dit of weten jullie hoe dit kan ? zit te wachten op een eerste cyclus dus heb geen idee....
dit is de eerste ronde dat ik temperatuur.mijn temp is ook iedere ochtend al 6 dagen hetzelfde.dacht eerst ook dat het aan de thermometer lag maar heb gisteren mijn eisprong gehad en nu was ie vanochtend ineens o,3 hoger. dus denk wel dat het gewoon kan dat je een paar dagen achter mekaar dezelfde temp heb. groetjes
ik heb dat ook gehad mn batterij was niet goed meer.... ik doe ook maar 2 maanden met zo'n batterij. liefs esther
Hoeveel cijfers achter de komma geeft je thermometer aan? Als het 1 cijfer achter de komma is, heb je sneller dat je iedere dag dezelfde temperatuur hebt, waarschijnlijk omdat het dan wordt afgerond. Ik heb zelf een thermometer met 2 cijfers achter de komma, en ik heb (bijna) nooit een paar dagen achter elkaar dezelfde temperatuur.
1 cijfer achter de komma heb ik en heb vandaag een nieuwe gekocht gelijk even gemeten allebei maar geven hetzelfde aan hmmm miss mimi denk dat ik dan maar aan de klus ga( )als bij jou de eisprong kwam ben ik van te voren gewaarschuwd thanks voor de tip!
Nou gisteren een tiende andere temp maar vandaag weer hetzelfde blijf het vreemd vinden thermometer klopt wel raar mens ben ik gewoon een beetje vreemd maar .........