Temperatuur 2 dagen voor menstruatie.

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Kimberley1603, Mar 26, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimberley1603

Apr 8, 2016
    64
    1
    8
    Hallo iedereen.

Gisteren begonnen met temperaturen omdat ik een vermoeden heb zwanger te zijn. Mijn temperatuur was gisteren 37.3 en vandaag 37.7. Het is vandaag mijn laatste dag dat ik ongesteld kan worden maar ik heb echt een heel sterk vermoeden dat dit niet gaat gebeuren. Stel ik ben inderdaad zwanger. Is 37.7 dan niet te hoog?

2. anak2

anak2 Fanatiek lid

May 9, 2016
    1,521
    325
    83
    Hoi,

Helaas kan je aan je hoge temp niet afleiden of je zwanger bent omdat je nog maar sinds gisteren temt.. je zou dan een hele cyclus moeten volgem maar zelfs dan kan het nog niks zijn. Ik heb altijd een hoge temp na de eisprong en de temp zakt weer oo de dag dat mijn menstruatie doorbreekt.

Als je zo'n vermoeden hebt en je hebt vandaag je nod is zou ik gewoon een testje wagen. Op nod kan het gewoon de hele dag en hoef je niet speciaal ochtend urine te gebruiken

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,999
    15,618
    113
    Nabij Utrecht
    Gek vraagje en ik vermoed dat ik het antwoord al weet.
    Maar heb je wel rectaal/via de billen gemeten beide ochtenden direct voor het opstaan en beide keren op hetzelfde tijdstip?

En verder kan je van 2 dagen tempen niet zeggen of je zwanger bent of niet ;)
    Aangezien je vandaag dus op je nod zit dan zou een test meer zekerheid geven.

Share This Page