ppff wa voel ik me beroerd al 2 weken denk da ik morgen maar es de huisrts ga bellen . ben steeds misselijk , moe en afgelopen zo had ik een enorme dip , kon niks anders dan janken .. ik ben er nu eigenlijk wel klaar mee , zou niet weten waarom ik me zo beroerd voel steeds. heb ook helemaal geen zin om thuis iets te doen terwijl ik normaal echt niet stil kan zitten . maar nu denk ik dat als ik naar de ha ga dat ik wel weer weggestuurd word want bij ons doen ze niet zo snel iets .. laatst had me dochter oorontsteking aan allebij de kanten maar kreeg niks mee want ze had geen koorts . me schoon zus is van de week met haar dochter geweest ook oorontsteking en als een paar dagen hoge koorts en ze kreeg ook niks mee . is nu weer terug geweest en nu heeft ze onderhad iets gekregen .... maar nu vraag ik jullie advies , wat zou jij doen ?? bellen ??
Het eerste waar ik aan denk als ik jouw stuk lees is: ben je niet in verwachting? Maar tuurlijk, ik zou gewoon bellen voor een afspraak. Ze hebben jou gewoon serieus te nemen... Sterkte.
zou wel gaan.. zou t beleid met de oorontsteking niet vergeleken met de rest. Mijn ha geeft ook niks bij oorontsteking bij kleintjes. En zo zijn de meningen daarover verdeeld bij kinderen en ha'en hoor meerderen die t niet willen doen en anderen die heel snel ab voorschrijven. probeer dat ze iig bloedprikken. en je goed screenen. Sterkte meid
Ik zou gewoon bellen hoor. Wat betreft die oorontsteking. Bijna geen enkele huisarts geeft daar tegenwoordig nog iets voor. Het beleid daarin is verandert, omdat er veel te veel kuren voorgeschreven werden (als het niet ECHT nodig was) waardoor de kuurtjes voor de echt belangrijke dingen niet meer werken...
Wat je dokter bij oorontstekingen doet is normaal hoor. Zelfs bij koorts geven ze hier niets. Je moet het vaak een paar dagen aankijken en dan pas doen ze wat. Maar wat jij omschrijft klinkt heel erg als een winterdip.
nee daar had ik al eerder een topic over volgens mij... heb 2 keer getest (heb ook een spiraal als t goed is )haha maar voel me wel zo met me dochter voelde ik me ook zo , maar omdat t nu 2 weken duurt wil ik toch naar de ha
Gewoon ff naar de ha dus. en als je t gevoel hebt dat ze niks willen vragen of ze dan iig een uitgebreid bloedbeeld wil dat je normaal echt niet zou komen en dat je lang hebt zitten twijfelen maar dit van jezelf echt niet herken. Dat ze t dan maar uitsluiten eventueel. sterkte!
Ik had zelfde symptomen, heb bloed laten prikken, bleek dat rode bloedcellen aan lage kant waren en ontsteking in bloed wat verhoogd . Kunnen ze niet weigeren als je dit gecontroleerd wil hebben
Misschien is bloedprikken ind een optie. Echter zijn er heel veel mensen die dit hebben op het moment. Ik ben ook al een week of 3 aan het kwakkelen. Misselijk, moe, hoofdpijn, verkouden. Net of ik steeds tegen een griep aan zit maar die niet door zet. Soms ineens overgeven, 2 uurtjes later is het weer over. Paar dagen later ineens aan de diaree en hup het is weer over. Zijn veel mensen met deze klachten. Maar als je het niet vertrouwd moet je zeker even bellen
Oorontsteking kan viraal zijn en dan helpt AB niet en kan je dus idd niets meekrijgen, hadden we ook met luc/ Maar gewoon bellen ja, ik ken het met huisartsen die je wegsturen
Hier zijn ze met kinderen vooral onder de 2 er wel als de kippen erbij, boven de 2 krijg je te horen "geef maar een para". Als ik na mijn huisartsga enzeg , ben moe, kan iedere keer wel huilen en voel me helemaal niet lekker. Dan wordt ik wel direct binnenste buiten gekeerd. Misschien een andereh uisarts proberen meis
nou heb gebeld en kan pas di terecht ..... pfffff duurt lang nog .. geloof niet dat t aan de spiraal ligt die heb ik allang dan zou ik t toch steeds moeten hebben
als ik op google mijn klachten intyp dan krijg ik allemaal zwangerschaps site's met die kwaaltjes , maarja ben niet zwanger , pppffff gissen en w8ten duurt zo lang