Hoi meiden, Hier een vraagje.... Ik heb me vruchtbare dagen berekend en die komen uit op 28 nov. Nu heb ik van de week wel het eiwit afscheiding gehad...dit is nu weer gewoon een beetje wittig...heb ik dan al een eisprong gehad of niet? Was op 8 nov. ongesteld geworden en me laatste cuclus was 33 dagen! Dit is pas me 2e ronde..wie heeft er wat meer verstand van? Liefs...
het is mogelijk dat je een aantal dagen voor de eisprong wittige afscheiding hebt. Dus dat je eisprong nog moet komen.
8nov was dag1 van je cyclus, ok bij elke vrouw is het anders maar meestal komt de eisprong rond cylcus dag 14...dus dat zou bij jou ommenabij 22 nov zijn?????
soms hoor ik ook dat er meiden hier zeggen dat je eisprong 14 dagen voor je volgende menstruatie komt. Dus dat zou cyclusdag 19 zijn. Dat betekent dat het dan 27 november is ongeveer??
ik heb meestal een cyclus van 29 dagen en mijn ei op dag 13/14. ik heb ook 1 keer een cyclus van 31 dagen gehad en toen had ik mijn ei ook gewoon op die dagen.. (en 1 keer een cyclus van 27 dagen gehad en ook gewoon mijn ei op dag 13/14) tenminste dat waren de dagen dat ik knal-ovutesten had!
Meiden bedankt voor jullie reacties! Ik heb gister en vandaag ovutesten gedaan maar was niks...denk dat ik gewoon moet blijven klussen en afwachten...dat duurt zooo lang! Heb geen geduld..hihi liefs
Ik heb ook een aantal dagen voor de ovulatie vruchtbaar slijm...dus kan heel goed hoor de 28e je ei .
NORMAAL komt je ongi ca. 14 dagen na je ei... Echter, aangezien geen enkele vrouw hetzelfde is en dus geen enkele cyclus... kun je op een berekening op basis van alleen een kalender helemaal niet veel zeggen. Als ik van mezelf uitga: ik had een korte luteale fase (dagen tussen ei en ongi) van 6 (een enkele keer 7). Mijn eerste ei kwam op dag 12 en ik werd dan op dag 19 al ongi... een ander ei kwam pas op dag 18, dus was mijn cyclus ook weer 6 dagen langer. Een normale LF schommelt tussen 10 en 18 dagen... wil je echt zekerheid hebben, kun je beter ovutesten gaan gebruiken (NIET DIE ROZE VAN DE KRUIDVAT!)...