In mijn album staat een FF staatje van cyclus 3. Ik heb op 30 t/m 33 (9 t/m 12 DPO) spotting gehad. Zat geen rood bloed bij, elke dag enkele kleine bruinige/lichtbruine vlekjes. Ik had er ook krampjes bij (met name op dag 32, dus 11 DPO) dat ik eigenlijk dacht dat m'n ongi eraan zou komen. Maar er is dus niks meer gebeurd. Het 'spotting verlies' van alle 4 dagen samen vult denk ik nog niet eens 1 inlegkruisje (ik droeg ze voor de zekerheid wel elke dag). Heb nu ook geen krampen meer. Ik kreeg dan elke dag ineens een beetje kramp en als ik dan later naar de WC ging zag ik dus de 'spotting' en daar bleef het bij. Voelde ik geen kramp, dan was er ook geen spotting. Dit is toch geen menstruatie dan? Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? (maar duurt zoiets dan zo 'lang'?). Overigens; ik had ook een topic geopend (1,5 week geleden) dat ik na het vrijen wat bloed verloor (dat ik ook als 'spotting' aan wilde geven maar dat op advies niet meer gedaan heb). Maar deze spotting tekens op die 4 dagen heeft dus niks met vrijen te maken. Wat denken jullie?
Een innesteling kan wel langer bloed geven. Mag je al testen? Anders kan je dat doen, dan weet je iets meer..
Tsja, ik twijfel nog steeds eigenlijk .. heb (had) altijd het idee dat een innestelingsbloeding slechts een dag duurde (eenmalig). Op FF ben ik ook al kaartjes tegen gekomen dat het 2 dagen zijn. Maar 4 nog nooit. Maar ja .. aan de andere kant: het is maar heeeeeel weinig, dus het zou wel degelijk een innestelingsbloeding kunnen zijn. Gezien mijn vorige 'lutheale fase' staat mijn testdag op a.s. zondag. Dus ik wacht de komende dagen af denk ik en als er geen ongi komt ga ik zondag maar eens een testje wagen ...
Nou spannend Linda, maar 4 dagen is wel mogelijk hoor. Vooral als het niet veel was, de innesteling duurt ook zeker wel 4 dagen. Duim voor je!
Nou, mijn vermoeden (en hoop) klopte dus .. na een flinke misselijkheidsaanval (de zoveelste) vanmiddag besloot ik toch een testje te wagen. En ik ben dus zwanger! JOEPIE !
Dus het was waarschijnlijk toch de innesteling! Fijn, gefeliciteerd hoor! Geniet ervan! O en pas je banner ook aan