hoi allemaal! ik ben nu een week overtijd en heb overal last van maar de test blijft negatief.. word er knettergek van! ik kan s'nachts niet slapen van de lage rugpijn net alsof al je spieren uit elkaar worden getrokken..heeft iemand hier ook last van? me borsten zijn al iets gegroeid en erg pijnlijk..verder jank ik overal om en word ook overal boos om..in mijn buik ook een soort spierpijn alsof je flink aan het trainen bent geweest..snap er echt helemaal niks van..zijn er nog meer die negatief testen? groetjes
Ik weet niet of je al kinderen hebt maar de klachten die je omschrijft ken ik niet van een beginnende zwangerschap. Ik begrijp wel dat je erg gefrustreerd bent en dit kan allemaal klachten met zich mee brengen. Een bloedtest kan uitsluitsel geven, misschien dat de huisarts hieraan mee wil werken. En anders.. de wens is de vader van de gedachte.. probeer je gedachten te verzetten en probeer het eens even los tel aten. Sterkte, het is megafrustrerend
nee ik ben nog nooit zwanger geweest en ook nooit rug klachten gehad.. ben nu 4 maanden gestopt met de pil en zat altijd op 28 dagen ik zie er tegenop om op vakantie te gaan want moet 12 uur in de auto zitten..
Dan vraag ik me af hoe je denkt te weten hoe het voelt om zwanger te zijn? Ik bedoel het niet verkeerd maar als je nog nooit zwanger bent geweest is het niet mogelijk om overtuigd te zijn van je klachtjes. Daarbij heb je echt nog niet zo snel al die klachtjes wat jij omschrijft hoor....misschien is je lichaam deze ronde gewoon anders dan normaal.....je slikt geen hormonen meer en dan moet je lichaam alles zelf doen. Daarbij is rugpijn nooit een goed teken als je al zwanger zou zijn. Maar het kan gewoon dat je zwanger bent...alleen had je dan wel al eens een posi test moeten hebben...
nee natuurlijk weet ik niet hoe dat is maar goed als ik overtijd ben en heb rare klachten dan ga je dat wel denken het is niet alleen maar rug pijn... zie het wel
Ja maar je kan het niet weten dus .... ik snap dat je van alles gaat denken is ook logisch! Maar je moet ook n logisch denken dat als al die klachten al iets zouden betekenen je toch ook een posi test zou moeten hebben? Kijk geen bloed geeft moed...er is gewoon een kasn dat je zwanger bent...alleen moet je niet overtuigd zijn van dingen die net zo goed een aankomende ongi kunnen zijn.
ik hoef geen antwoord of ik wel of niet zwanger ben want dat kan niemand mij vertellen ik vraag alleen of er meer mensen zijn die dit hebben dat is alles en als je het een rare vraag vind dan antwoord je toch niet?
ik zou als ik jou was naar het viva forum gaan daar pas je beter thuis namelijk.... Ik geef gewoon antwoord op je vragen alleen had je liever iets anders gehoord denk ik...nou dan als je het al weet hoef je het ook niet meer te vragen he... Ga nu niet meer mijn tijd aan je verspillen zeg....
Niet aardig.. Het is ontzettend frustrerend om overtijd te gaan, zeker als je altijd erg regelmatig bent. Ik heb het een paar maanden geleden mee gemaakt.. Om gek van te worden maar... testen zijn behoorlijk betrouwbaar en dat is het belangrijkste wat je in handen hebt. Zoals ik al zei.. je kunt je huisarts vragen om mee te werken maar de kans is het grootst dat hij / zij zegt dat je gewoon moet afwachten en vooral dat je het moet proberen los te laten. Ga een dagje naar de sauna, zonnebank etc en probeer eens heel goed te ontspannen en ga van dit forum af. Goeie kans dat je binnen enkele dagen ongesteld bent en dan kun je verder! Zwanger zijn is voor iedereen anders maar de meest bekende kwalen openbare zich meestal pas met 6 weken en deze komen dan nog maar bij 15% van de gevallen voor. De kans dat je rugpijn komt van spanning lijkt me waarschijnlijker. Veel sterkte.. laat het los zodat je snel weer ongesteld wordt en door kunt naar de volgende ronde en lekker je gang kunt gaan op vakantie!
kijk dat is een beter antwoord bedankt! ik ga proberen het los te laten en vooral te ontspannen voor zover dat lukt
Dit trouwens niet waar, rugpijn is een bekend kwaaltje van zwangerschappen. Heb er zelf alle keren ook last van gehad. Maar het kan ook bij ontpillen horen, last van de darmen/spanning ed.
ik heb ook rug pijn ook in het hele begin. maar als je zwager was had je nu echt een posi test . veel succes.
nou zeg, jij begint duidelijk met op haar in te praten dat ze helemaal neit kan weten hoe het is om zwanger te zijn. kom op zeg, ze stelt haar vraag hier niet voor niets!! wie ben jij om haar zo de grond in te lullen?! Maar goed, ik zit met het zelfde (weet wél hoe het is om zwanger te zijn ) en heb precies de klachten als toen. Maar 3x negatief getest.... Het zal dus wel niet... ga ik maar vanuit. en op de een of andere manier een langere cyclus. maar het houdt mij, net als bij jou wél de hele dag bezig best lastig.
heb jij wel eens een vroege miskraam gehad dan. ik niet maar hoor wel dat dat krampen zijn. het maakt niet veel uit of je al eerder zwanger bent geweest het is mijn 3 e zwangerschap bij de 1e ronde was ik 4 dagen overtijd en voelde van alles en was zo onzeker als weet niet wat.