een maand geleden opende ik nog een topic over dat we graag een tweede wilden maar dat ik nog twijfels had. Ons kleintje is inmiddels al 4 jaar dus het begon te kriebelen bij ons. Na lang wikken en wegen zijn we ervoor gegaan en ben ik in de stopweek gestopt met de pil. Vandaag test ik positief! Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan dus ben echt ff in shock. Ben Blij maar toch in shock Moet denk ik even aan het idee wennen!
dames, Het wil nog steeds niet tot me doordringen. volgens de berekeningen zou ik nu al in mijn vijfde week zitten :0. Moet even bedenken wat ik nu allemaal moet gaan doen want het is alweer 5 jaar geleden bijna dat ik zwanger was, haha! Denk vitamines inslaan en de huisarts inlichten?
Dat is een goed begin Ik wil je in ieder geval feliciteren, hoop dat je er snel van kan gaan genieten!! xx
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Probeer er wel van te genieten he? Even er aan wennen en dan alleen maar genieten hoor!!!! Leuk hoor!!!!
Zit net te denken, ben nog niet misselijk geweest (afkloppen ) Bij mijn eerste zwangerschap was ik vanaf dag 1 de eerste maanden echt alleen misselijk en alleen overgeven. Zou het bij deze zwangerschap toch anders zijn of juich ik te vroeg? Ik begin langzaam aan het idee te wennen
Gefeliciteerd. Het kan zijn dat je niet misselijk wordt. Het kan ook zijn dat je later misselijk wordt. Laten we het eerste voor je hopen.