Help, ik weet ff niks leuks te verzinnen. Ik heb zelf ons kaartje ontworpen in photoshop, Het is een soort cover van een tijdschrift. Dus de teksten die erop staan zijn van die korte coverteksten. Nu wil ik proberen een beetje te voorkomen dat ons beebje straks zoveel kleertjes krijgt die hij niet eens aankan, of dat ze verkeerd ingeschat zijn en de winterjas in de zomer past Dit is gebeurt bij ons dochtertje, zo ontzettend veel kleertjes, teveel gewoon. Ik moet dus een korte pakkende tekst bedenken die zo op een cover van een tijdschrift kan en die duidelijk maakt dat een kadobon of geld voor in het spaarpotje een goed maar wel vrijblijvend idee is. Het moet dus niet dwingend over komen. Iemand ideeën?
Er is een tijdje terug een topic hierover geweest: http://www.zwangerschapspagina.nl/about108545.html Misschien vind je hier nog leuke tips/ideetjes.
Dat topic kende ik al. Helaas heb ik er niks aan. Dat gaat meer over de discussie of het wel of niet kan. Er staat wel een enkel gedichtje in, maar dat is niks voor een cover vind ik.
wij zetten er op (om het zelfde probleem te verkomen) als je mij wat leuks wilt halen geef pappa en mamma dan een kado bon dan kan ik samen met hun gaan shoppen of centjes voor mijn spaarpot mag natuurlijk ook weet niet of je daar wat aan hebt
Het is zo moeilijk, ik zit al weet ik hoeveel weken te denken hoe ik zoiets op een leuke vrijblijvende manier erop kan zetten. De tekst die jullie op het kaartje zetten is veel te lang voor op een cover. Ik heb alle covers van diverse jaargangen van kinderen en ouders van nu e.d. bekeken en kom er nog niet uit. Om een voorbeeld te geven van iets anders wat erop staat (verzonnen namen): INTERVIEW met 3 grote broers Jan Piet Klaas en kleine zus Angela Dit is kort, duidelijk en kan zo op een echte cover gezet worden. ik had het volgende eventueel in gedachten: Uitslag Onderzoek (of enquete) 60% teveel aan kleertjes 20% overvloed aan knuffels 20% gevaarlijk speelgoed en dan wil ik er op 1 of andere manier erbij zetten dat een kado bon of iets voor de spaarpot een gewild of veilig of ?(moet n betere tekst komen dan ik kan verzinnen) kado is. (maar geen idee hoe?) Maar ik vind het dan te dwingend overkomen. Dus dit gaat het niet worden.
dan lijkt het net of wij aan de grond zitten en niks meer te besteden hebben Maar de tekst is wel kort en krachtig en kan zo op een cover, maar deze gaat het toch niet worden
Ja, die laatste vind ik echt een goed idee! Ik ben zelf even inspiratieloos, maar misschien zou je jouw eigen idee kunnen omdraaien in iets positiefs? Uitslag Onderzoek top 3 babycadeau's 1. Cadeaubon 2. Veilig speelgoed 3. *vul in* Zo maak je het wat positiever en geef je mensen niet meteen een schuldgevoel over alle kleertjes waar ze jullie de vorige keer mee op hebben gezadeld
Misschien niet kort en krachtig, maar misschien kan je er wat mee; Voor shoppen krijgt mijn mama een dikke 10, dus daarom en ik in al mijn kleertjes al voorzien! Dus voor je cover zo iets als; koop gekke mama shopt hele uitzet bij elkaar ofzo
Hij is wel errug goed hoor! En echt van deze tijd, dat is dan ook leuk over 30 jaar.... "kind... toen hadden we het nog niet zo makkelijk hoor...". Of, toen hadden we het eigenlijk beter als nu.... 8)
Tummetje die van jou is echt geweldig. Ik denk dat ik die tekst maar ergens plaats op ons kaartje. Gisteren maar eens even gekeken wat we allemaal hadden, maar ik schok me dood.
Er zitten er wel enkele tussen waar ik wat mee kan. Thx allemaal. @Gentle, daar had ik nog geen seconde aan gedacht dat mensen die bij ons dochtertje kleertjes hebben gegeven dat zo op zouden kunnen pakken. Oeps.
hihi, ik denk dat deze ooit ook bij ons op het kaartje komt hoor.. Wat ik nu al allemaal wel niet gekregen heb.. haha
In deze uitgave vrijblijvende tips; cadeaubonnen zijn nog steeds hot! Heel leuk idee trouwens, zo'n geboortje kaartje in de vorm van een magazine-cover!