wie heeft de wieg CELINE

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kaatje24, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaatje24

kaatje24 Actief lid

17 sep 2008
    132
    0
    0
    en kan voor mij eens kijken wat voor bedbodem daar nou in hoort te zitten.
    heb um dus ook
    maar hij tweedehands ( nou ja eigenlijk nu dus derde hands want hij komt tweedehands bij mijn nichtje vandaan )

er zit gewoon een triplex plaatje in
    maar het ziet eruit alsof het er niet standaard bij hoort
    is niet zo heel netjes gezaagd en ......................
    er zitten helemaal geen gaten in voor ventilatie?
    ze had er ook een matrasje bij gedaan maar
    ik ga zelf een nieuwe kopen
    ze heeft um zelf dus zo gebruikt met die bodem zonder gaten
    las ergens dat er bij slechte ventilatie dus door het vocht schimmel kan komen in het matras dus ...........nee wil mijn kleintje niet in de schimmelsporen laten slapen
    brrr moet er niet aan denken

nieuw matras en
    bodem met gaten!

dus vandaar wie kan me helpen met duidelijk uitleg van de originele bodem van de Celine wieg
    mij man heeft twee rechterhanden en ik ook dus dat gaat helemaal lukken...
    alvast bedankt!

2. kaatje24

kaatje24 Actief lid

17 sep 2008
    132
    0
    0
    helemaal niemand?
    vreemd dacht toch dat er wel andere waren met deze wieg?
    :(

3. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ja ik heb er een!
    Ook zonder gaatjes in de triplexbodem trouwens. Nu zitten er aan de zijkant van de wieg zelf natuurlijk gaatjes zat en de plaats sluit bij mij ook niet helemaal van onderen, dus ik heb altijd wel het idee gehad dat het goed genoeg ventileerde hoor. Eventueel zou je natuurlijk zelf wat gaatjes in die bodem kunnen boren, als je dat een veiliger idee vindt.
    Het voordeel van die losse bodem is, dat je het bedje makkelijk een klein beetje kunt verstellen. Mijn zoontje spuugde bijv. erg veel en dan zette ik de bodem ietsje schuin omhoog, dat scheelde wel.

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb ook een Celine wieg met een triplex plaat onderin. Ook niet zo netjes uitgezaagd, en geen gaten erin. Maar er zit genoeg ruimte tussen de wieg en de bodem voor ventilatie volgens mij. En hier hetzelfde als Luppy...ik vind de bodem juist erg handig, want ik zet 'm ook ietsje omhoog i.v.m. spugen etc.
    En met die schimmel zal het wel meevallen hoor... die paar maanden dat ze in die wieg liggen...

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik heb het eens nagevraagd aan de fabrikant waarom die plaat dicht is. Daar zeiden ze dat dat niet nodig is omdat de wieg zelf ademend is en het matrasje het werk moet doen. Vond het een erg goede vraag van je, had er zelf nog niet zo over nagedacht. Dus ik dacht dat moet ik weten. Hoop dat je er wat aan heb. ;)

Deel Deze Pagina