Het is leuk om lekker na te denken over namen maar wij merken dat wij het bedenken van een jongensnaam wel erg lastig vinden Wij willen in ieder geval geen naam uit de top 10, een veel voorkomende jongesnaam of een kort jongensnaam. Heeft iemand leuke ideeen voor jongesnamen? Wij hebben al: Bryan, Fabian, Lars, Thijmen, Levi, Justin, Lucas, Marcus
Ik vind Thijmen, Lars en Lucas leuk, de rest niet zo. Mijn broertje heet Kijmen en mijn neefje Sten. Ook vrij 'nieuwe' namen die niet veel voorkomen! Succes met verder bedenken!
Als je geen veelvoorkomende jongensnaam dan zou ik niet kiezen voor: Bryan Fabian Thijmen Justin Lucas Tenminste, naar mijn mening komen deze namen toch wel vaak voor.
niet kort en niet veel voorkomend uuh ... Jonathan Sebastiaan Valentijn Florian Alexander Jurriaan Julian
Dat zijn idd ook leuke namen. Ben benieuwd naar andere suggesties. Vonden jullie het ook zo moeilijk om een naam te bedenken?
Joshuah haha nee uhmz tja wij hadden hetzelfde probleem de namen die wij leuk vonden hoor je erg vaak Ayden vind ik ook een mooie naam alleen mijn vriend weer niet hoor je ook bijna niet.
Idem. En Levi is sterk in opkomst; staat nu op 20 maar is stijgende... dus tegen de tijd dat je zoon er is misschien wel een top 10 naam.