Vreselijke verpakkingen!

Discussion in 'De lounge' started by Ecosa, Aug 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Waarom pakken ze ontbijtkoek zo in dat juist het lekkerste gedeelte aan het karton blijft hangen?
    En waarom pakken kinderspeelgoed zo in dat je als ouder op een gegeven moment de neiging hebt om het tegen de grond kapot te gooien omdat je al die schroefjes en draadjes etc niet los krijgt?
    En waarom zitten er op sommige dranken zulke rare doppen dat je ze niet open krijgt?
    Waarom heb je cakemeel voor 2 cakes in 1 verpakkingen? Dus moet je zelf overwegen of je goed doseert?

Echt zooo irritant! Ooww ik ben echt in een zeikstemming nu hoor. Heb eerst ruzie lopen maken met de ontbijtkoekverpakking en vervolgens een HALF UUR bezig geweest een nieuw speeltje van Elena los te krijgen van de verpakking! ;(

Zo, hebben jullie nog leuke verpakkingsmethodes? Ff lekker zeiken...

2. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

van die oh zo leuke barbiepoppen, die met van dat ijzerdraad allemaal vast zitten geknoopt...:$ verschrikkelijk...

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik had pas geleden een of andere xylofoon voor marinte van disney! mg ik ben idd wel een half uur bezig geweest om dat rotding uit de verpakking te krijgen.:x
    lollies zijn soms ook k*t

4. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja het is niet normaal je hebt gewoon gereedschap nodig om je speelgoed uit te pakken, helaas is het nodig ze jatten alles wat los en vast zit als iets redelijk los zit jatten ze het zo uit de verpakking en lopen ermee uit de winkel enneh van de ontbijtkoek dat laat ik altijd zitten en dan puzzel ik dat lekker in 1 keer op als trakatie hihi extra lekker!!

Ja cakedozen met 2 keer cake ken ik eigenlijk niet maar ik maak zoiezo alles vers wat dat betreft..

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja dat is wel waar van dat speelgoed. ik heb in een speelgoedwinkel gewerkt. nou wat er uit de dozen wordt gejat! niet normaal. maar goed daar ging het niet over.;)

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Ik heb 'n hekel aan pakken frisdrank waar je eerst een dop open moet draaien en vervolgens een lipje open moet trekken. Gaat áltijd mis...

En inderdaad, kinderspeelgoed dat vastgedraaid en geschroefd zit... Dvd-hoesjes waarvan dat 'ik-trek-het-plastic-in-een-poep-en-een-scheet-open'-dingetje vastzit, ook irritant... Verpakkingen die ontzettend scherp zijn nadat je geconcludeerd hebt dat je ze enkel en alleen met 'n schaar open kunt knippen er er géén handige manier van openen is, ook leuk...
    En kaasverpakkingen die, als je aan 't lipje trekt, nog half op de kaas blijven plakken... Grrrrr...

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

of een schaar waarbij je een schaar nodig hebt om hem los te krijgen van de verpakking :D

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik vind de verpakking van bijv. rundvleessalade of huzarensalade vervelend. Datzelfde systeem hebben volgens mij ook bakken ijs. Daar zit zo'n klein dingetje aan wat je er met je nagels eerst af moet halen. Maar heb er al een keer mijn vinger aan opengehaald.

Wat ook verrot is: de tomatenketchup spuitfles van Heinz. Als je knijpt in de fles dan spuit het eruit en zit je zelf bijna onder de spetters.

9. mymiracle

klopt! die is ook heeeel erg :x

10. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    "u mag het nog ruilen mits u de verpakking grotendeels in tact laat"

euh....Mja HOE DAN?!?

En dan heb je soms nog van die verpakkingen IN de verpakkingen (leuk voor de verpakking tax..) Eerst krijg je de eerste niet open gepeuterd ondanks dat er wel n beginnetje is. Heb je die eindelijk open geprutst met gevaar voor eigen psychische gesteldheid...komen ze met verpakkings laagje nro. 2!
    Pfffffffff....
    En vooral met speelgoed leuk ja als je kleine loopt te jengelen dat mama het niet wil geven "wheeeeeeeh"!

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Ranja flesse, waarbij je eerst de dop eraf draait en er vervolgens nog zo een klein dopje met een lipje aan zit,, grr trek ik altijd kapot, zodat ik alsnog een mes erbij moet pakken..

12. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    herkenbaar allemaal haha

13. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Jaaaaa en wat te denken van Roosvicee?! Na 2 keer schenken plakt de dop aan de fles waardoor je elke keer harder kracht moet zetten om dat ding open te krijgen! GGRRR!!!

Folie op chocopasta, wie bedenkt dat? Draai de de dop open, zit er een laag folie nog in waar zo'n lipje op zit die 9 van de 10 keer er al af scheurt als je er alleen maar naar kijkt!

En wat te denken van de billendoekjesverpakkingen? Jaaa zeer handig dat ze hersluitbaar zijn ja, maar na 3 keer gebruiken sluiten die van mij niet meer hoor!

14. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

Feb 18, 2007
    806
    0
    0
    haha heel herkenbaar!
    En dan de verpakking van saksische smeerleverworst, ahhhh mn schaar zit ALTIJD onder!! :x

15. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Ow ja en dan die kleine rolletjes vleeswaren in (bedrijfs)restaurants of die kleine verpakkingen mayo of ketchup. Die neem ik dus an bij voorbaat niet omdat ik ze toch niet openkrijg.

En de proefzakjes met shampoo of douchespul enzo. Hahahaha heb zovaak met zo'n ding staan ruzien onder de douche!

16. mymiracle

hahahaha, hier ook! :x:D

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik vind het ook altijd vreselijk eng om zo'n ovaal blik smack open te maken. Ben altijd bang dat ik met dat ding uitschiet en dat ik mijn pols openhaal.

Ook vind ik trouwens de potten Hak verrot om open te krijgen. Word altijd agressief met die potten in mijn hand want krijg ze nooit open. En als ik hem dan toch open heb kunnen maken dan doet mijn hand zeer door de beweging.

Bij van die goedkope toetjes (Bijv. vanille of chocoladevla met zo'n laagje slagroom erop), daar zit zo'n heel dun folietje op die je eraf moet halen. Die gaat regelmatig al kapot bij mij in de boodschappentas. Daar mogen ze van mij ook weleens wat stevigers op verzinnen.

18. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Als ik een pot open moet maken dan ram ik er eerst even een mes (met een scherp puntje) in de deksel, daarna heb je de dop er zo af..

Ik heb altijd een hekel aan de beschuitverpakking. Er zit een heel handig dingetje aan om hem zo open de maken, alleen breekt dat altijd na 2cm af waardoor ik een schaar moet gebruiken.

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja ik deed dat ook altijd. met dat mes in die blik. maar dan werd vriend weer kwaad omdat ik dat altijd met een aardappelschilmesje deed en het puntje er dan vanaf brak! *(de zeikerd)

20. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Ik laat altijd met een mes de lucht eruit lopen. Dus gewoon aan de zijkant bot punt van de mes erin steken en draaien zodat het plopt en dan opendraaien.

Share This Page