ff jullie mening nodig ..

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 23 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wij hebben hier trouwens ook de afspraak":

Avondje uit en oppas aan huis?
    Degene die het meeste gedronken heeft mag er snachts uit voor Tygho (en die slaapt niet al te best)
    En ik drink niet zoveel :p

2. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    groot gelijk meid!

mijn vriend heeft het ook eens gepresteerd zo... ook heel de badkamer, slaapkamer en de bank ondergekotst.

heb mijn zus gebeld (om 5u 's ochtends) of ik bij haar mocht slapen, heb hem om 9u wakker gebeld, dat ik pas terug kwam als alles was opgeruimd...
    's avonds om 20u ! belde hij dat ik naar huis kon komen ;)

alles netjes gepoetst :D

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    gatverdamme wat een gore vehalen zeg!
    En wat een lef dat ie het niet meteen opgeruimd eeft.
    Bah, wat ben ik toch blij met een vent die niet drinkt

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik zou het niet eens acceptabel vinden als mijn man zoveel zou drinken dat hij al dronken ons bed onderkotst en vervolgens het fatsoen niet heeft om het op te ruimen. ZO dronken word je gewoon niet als volwassen vent, klaar. Ken je grenzen zeg, hallo.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    Ik zou razend zijn. Uitgaan en wat drinken oke, maar zoveel zuipen dat je alles onderkotst, die leeftijd ben je toch al lang gepasseerd. Zou het ook niet echt leuk vinden als mijn kinderen wakker zouden worden en papa eventueel zo zouden zien.
    Die kots had hij direct op mogen ruimen, jakkes. En je hebt helemaal gelijk, hij had toch op zijn minst een sms-je kunnen sturen om te laten weten dat het later werd.

6. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    hihi heel herkenbaar! Ik ben de eerste paar keer zo gek geweest om alles op te ruimen en hem te verzorgen... Nu weet hij wel beter! Uitgaan en zuipen prima, maar 's avonds een vent, 's ochtends ook een vent hoor! Hij mag allang blij zijn dat hij alleen mag stappen. Mijn vriend heeft de ziekte van Crohn dus als hij teveel zuipt heeft hij dubbel zoveel problemen :D Ik heb hem gewaarschuwd! haha

Groot gelijk hoor meid! Aanpakken die handel haha

Liefs,

Sam

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

je hebt gelijk hoor!ik zou het net zo hebben gedaan. ik zou ook nog even een luidruchtig spelletje gaan doen met je ventje.

8. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Nou om te beginnen word hier niet gekotst van de alcohol! Ik heb een onwijze kotsfobie en daar heeft hij maar mooi rekening mee te houden. Onze 1e oud en nieuw dat we samenwoonden heeft hij wel gekotst en ben ik weggegaan. Niet gezegd waar ik naartoe ging, wees maar ongerust met je kater! Klinkt misschien onredelijk (hij kan er niets aan doen dat ik een fobie heb) maar verder ben ik erg makkelijk. Dus je hoeft maar met 1 ding rekening te houden. Is dus in de afgelopen 9 jaar dat we samen zijn alleen die ene keer gebeurd.

Hier is dan ook de afspraak dat we geen afspraak maken. Dus geen tijden afspreken, hoeven we ook niet ongerust te worden. Hij hoeft zelfs niet te melden of hij thuis slaapt. Wij wonen een half uur autorijden bij iedereen vandaan. Dus als hij met vrienden weggaat moet hij OF rijden en dus drinkt hij niet OF hij blijft bij iemand pitten. Nou prima, dat zie ik dus altijd 's ochtend wel als ik wakker word haha. Je moet me ook echt niet 's nachts sms-en wat je doet want dan ben ik pissig dat ik wakker gemaakt word haha.

Dus volgens mij heeft hij een goeie deal. Maarja, dit komt bij ons ook maar 1x per jaar voor ofzo.

9. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

NOu we hebben het inmiddels uit gepraat en hij geeft mij gelijk in hoe ik gehandeld heb, hij weet dat hij fout zat en zegt dat het niet nog een keer zal gebeuren ...

Ik moet wel zeggen dat de laatste keer dat hij heeft gedronken ( zo erg als deze keer ) echt heel wat jaartjes geleden zijn en hij is totaal niet zo van de drank ( mede omdat mijn vader en zij vader juist wel erg van alcohol houden, om het nog maar netjes te zeggen ) dus het is echt een eenmalige actie .. Wij zijn echt van die gezelligheids drinkers, wij nemen bv met oud en nieuw een drankje en miss op vakantie een keer een cocktail maar dat is dan ook alles ...

Hij is niet zelf naar huis gereden maar netjes komen lopen, het is hier gewoon in de buurt ( ong 10 a 20 min lopen )

Hij heeft er erg veel spijt van en heeft net de hele kamer boven netjes opgeruimd zelf de was gedaan ( vond ik ook niet meer dan normaal ) en een bosje bloemen gekocht ... Het zal niet meer gebeuren zegt hij ...

Ben blij dat hij wel netjes ( de hele dag ) zijn excuus aan bood ...

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Gelukkig dat hij het zo goedgemaakt heeft, vooral het bosje bloemen zou ik dan alweer voor smelten :D

11. chantal1984

Deed ik ook maar heb hem ook nog een keer duidelijk gezegd dat ik het echt niet tof vond.. toen begon ik weer te janken .. ;)

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Fijn dat jullie het uitgepraat hebben! En wat lief dat hij ook een bosje bloemen voor je heeft gekocht :)

Los daarvan, is mijn mening dat als je ouder bent ik het niet vind kunnen dat je je helemaal lam zuipt. Of het nu om een eenmalige actie gaat of dat het vaker voorkomt. Je hebt wel een vriendin/vrouw thuis mét een kleintje!
    Er zal maar iets gebeuren met één van die 2 en je moet komen opdagen met je zotte kop...:) Dat kan gewoon écht niet!

13. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ben ik even blij dat hier helemaal niet alleen word gestapt ;)
    Maar dat terzijde, vind sowieso dat even bellen no problemo moet zijn en absoluut niet mer als normaal en dan ook nog zo lazurus thuiskomen WOW hier was echt de hel losgebarsten denk ik...

Ow je hebt het al uitgepraat, nou dat is mooi meid. En laat hem maar lekker schuldig voelen :p

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ben ik HEEL allergisch voor geworden tijdens mijn eerste huwelijk. Die ex van mij deed dat nml regelmatig in het begin. TOT ik het eens n keertje deed :D
    Heeft iedereen en alles wakker gebeld zelfs de politie (maar die doen pas wat na 24 uur bij een volwassene) En toen had hij zoiets van mja das niet echt fijn.
    Daarna nog 1 x gebeurt en toen heb ik hem aan mijn actie herinnert en erbij verteld dat de volgende keer de deur op de knip zit na 3 uur snachts (OF hij moet bellen dat t later word)
    Dus ik ben helemaal voor de behandeling die jou ventje kreeg ;)

Mijn huidige man drinkt zn biertje wel thuis. Hij is wel geteld 1 x alleen wezen stappen en naja toen moest hij zelf rijden dus.... :p
    En hij heeft n hekel aan zat worden (of andere zatlijers) dus das ook wel fijn.

15. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Amen, hier sluit ik me bij aan.
    Gatver, ik moet er niet aan denken.

Gelukkig voor jou ziet je vriend het nu in dat hij fout zat en zal het wel bij een eenmalige actie blijven.
    (hoop ik :p)

16. chantal1984

Normaal gesproken gaan we ook nooit alleen stappen maar altijd samen, we waren vrijdag avond ook samen gaan stappen en toen kwam hij vrienden tegen en toen vroeg hij of hij zaterdags dan ook mocht stappen, en ik vond het ook wel lekker om lekker samen met die kleine te zijn ;)

Deel Deze Pagina