kaartje wel hartstikke mooi! misschien is tegen de tijd www.geboortepost.nl wat voor jullie kan je goedkoop zelf je geboortekaartjes ontwerpen~!
Nee hoor ik maak ze zelf en ik print ze ook zelf uit heb speciaale printer en ook dikker papier speciaal voor kaartjes enz das veel goed koper of ik kijk moeders lief aan..............
Da's heel mooi, heel appart met dat kleurtje...Mss alleen ietsjes meer sepia en iets zachter roze? Gewoon om ff te kijken 8) Leuk dit hoor, vind dat je het heel knap doet. En erg leuk en persoonlijk zo'n eigen ontwerp
Ik zou persoonlijk de handjes en voetjes in een witachtige tint doen, of wit/gelig. Vind het zo een beetje op clipart lijken.
Komt er wel een foto van jullie eigen baby op? Persoonlijk vind ik het iets minder om een kaart te sturen met de afbeelding van een wild vreemde baby! Verder helemaal super!
nou weet ik nog niet ben er nog niet over uit namelijk maar denk het wel hoor moeten allemaal maar ff bekijken tegen die tijd en over de voetjes wit doen weet ik nog niet vind het juist leuk die kleur dat breekt wat groetjes
Plus daarnaast het feit over copyright op de betreffende foto. Verder vind ik het laatste ontwerp wel de beste.
Hihi, ben helemaal niet lastig hoor De kleur roze is nu wel veeeel mooier vind ik, alleen iets tè sepia, dan vind ik inderdaad die kleur van de vorige afbeelding mooier met het roze van de laatste..(denk ik)
hoe bedoel je de copyright daar zit geen copyright op omdat ik de kaart helemaal zelf heb ontworpen met tubes van painsthop en die heb ik uit een lesje van digiscrappen dus daar zit geen copyright op.......en dit is niet van iemand gepikt hoor
oke loetje hou me graan aanbevolen door jouw goeie tips hhaha dan word de kaart alleen nog maar mooier en mooier en kan ik er ook tevreden over zijn hihih waar een mens alemaal niet mee bezig kan zijn door al die prikkelingen
Is toch leuk..Je kunt er fysiek nog niet mee bezig zijn (hopelijk binnenkort voor jullie), maar dit soort dingetjes kunnen de voorpret alleen maar vergroten
hey loetje bedoel jij zo? ja maar deze dagen maar ff goed klussen en hopelijk is het dan raak..... is zo spannend allemaal groetjes
Ja, die vind ik heel mooi En voor een knulletje dan blauwe accenten... Zo'n kaartje zou ik ook zo bij mijn favorieten zetten qua kaartjes, erg leuk! Maar je hebt nog lekker de tijd, mss wordt het tegen die tijd wel iets heeeeeel anders.. Succes met frutselen
zelfs die heb ik al hihihh maar tot nu toe blijft dit het mooiste wat ik heb gemaakt met digiscrappen in paintshop