ff jullie mening over kaartjes

Discussion in 'De babyuitzet' started by Jessica26i, Feb 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik enk dat op de foto ZELF dus die baby die daar ligt wel degelijk copyright op zit of je moet deze gekocht hebben online bij photostock e.d.

2. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Oh wie zal het weten als ze dit gewoon zelf maakt en zelf print :)
    Leuk van je om je op deze manier al wat voor te bereiden, ik hoop dat er snel een beebje komt voor jullie...

3. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

even voor alle duidelijkheid de dames die roepen over copyright van de foto deze heb ik gekregen van iemand van digitaalscrappen en heb hem zelf bewerkt in paintshop en ik ga alles zelf uitprinten aangezien ik een speciale printer heb voor fotopapier en kaartjes dus commentaar over copyrigth hoef ik niet meer te horen want dat zit er dus niet op!

4. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik vind de eerste erg leuk...
    Laat je dan foto maken van je eigen kindje of gebruik je deze.

Ik zou zelf geen kaartje nemen met een andere baby erop. Zeker niet in een tijd dat mensen vaak een eigen foto op een kaartje laten drukken, maar dat is persoonijk. Ziet er leuk uit!

*oeps had niet gezien dat er ook een pag. 2 was :rolleyes: *

5. Jessica26i

hihih maakt niet uit hoor bedankt vor je reactie maar ik ben er nog niet uit wat ik tegen die tijd wil hoor misschien word het nog wel wat anders maar dit zijn in ieder geval nu op dit moment mijn favo's

groetjes

6. Moo

Moo Bekend lid

Jun 21, 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Zo dit is zo erg kort door de bocht. Omdat jij die foto van iemand gekregen hebt zit er in ene geen copyright meer op? :( En hoe is diegene van dat digitaal scrappen eraan gekomen dan?
    Stel je voor, dat er een foto van jouw toekomstige kind per ongeluk op internet komt en die door jan en alleman gebruikt wordt voor allerlei doeleinden.
    Je mag je wel eens in gaan lezen in het bestaan van copyright en het portretrecht. :rolleyes:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Copyright
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Portretrecht

7. Jessica26i

Ten eerst weet ik helemaal nog niet of ik dit ga gebruiken misschien wel een eigen foto en trouwens als ik hem zelf uitprint moet ik dat nog altijd zelf weten word er een beetje moedeloos van over dit onderwerp ik vroeg gewoon mijn mening over dit kaartje meer niet en hoef ik dus geen dingen te horen over copyright zit hier voor me lol en heb geen zin in discussies.....en van degene van wie ik het heb maakt zelf de lesjes en die zijn gewoon toepasselijk om te gebruiken

8. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,446
    1,843
    113
    Ehm Jessica, even inbreken..... O:)
    Dat mag inderdaad niet zomaar, daar heeft Moo helemaal gelijk in..Het zou inderdaad zomaar kunnen zijn dat dat kindje op de foto mìjn kindje had geweest en dan was ik niet blij met je geweest...

Je bent nu nog lekker aan het proberen, maar voordat je daadwerkelijk een blijvend kaartje ontwerpt, zou ik even checken of je de foto die je wìl gebruiken, ook màg gebruiken....Anders kùn je problemen krijgen..

Share This Page