Gisteren krijg ik opeens een sms van een goede vriendin dat ze niet meer vaak kan WhatsAppen omdat haar man vindt dat ze teveel online is, dus gaat smsen. Sorry hoor, maar wat een oen! Hij zit dus blijkbaar op zn werk te kijken of ze online is en vindt dat dan te vaak. Ik zou mn man hard uitlachen en vragen of hij niks beters te doen heeft. Ik ga echt mn geld niet verspillen aan smsjes voor zo'n sukkel . En hij heeft geen rede om haar te wantrouwen, eerder andersom.
Misschien projectiegedrag van hem? Tenslotte zit hij er dan ook zoveel op want anders kan hij het niet zien Kan me voorstellen dat als je gezellig samen op de bank zit dat het niet leuk is maar als de ander aan het werk is?? Je kan de tijd ook uitzetten he schijnt..
Als je de tijd uit zet kun je nog wel zien wanneer iemand online is. Ts, ik zou geloof ik ook vrij hard lachen. Tenzij ze het ook doet als ze bijv samen zijn of samen uit zijn oid. Dan zou ik het ook niet leuk vinden
Als het echt alleen gaat om wanneer hij aan het werk is, vind ik dat echt absurd. Maar als hij er last van heeft als hij bij haar is, vind ik het wel logisch. Als ze er echt de hele tijd mee bezig is, kan dat ook effect hebben op d'r relatie en dan snap ik hem wel
Ik kwam er dus achter dat manlief heel vaak online staat terwijl dat helemaal niet zo was en klopte de helft van de tijd dus van geen kant. Alsof er geen andere opties zijn. Overigens kan ik bij mijn provider tegenwoordig gratis smsen, aangezien toch bijna niemand dat meer doet.
Doet ze dit alleen overdags of ook s avonds als hij thuis is. Dan kan ik het me wel voorstellen als ze 's avonds zit te appen en hij zit er gewoon maar bij. Mijn man is sinds hij een smartphone heeft ook continu met z'n tel bezig om gek van te worden. Als ze het overdags doet en ze zit alleen maar te appen en achter haar tel en er komt niks uit handen tja dan kan ik het me ook wel een beetje voorstellen. Mijn man zou het ook echt niet leuk vinden als hij thuis komt en het is een enorme bende en ik heb alleen maar de hele dag geappt of achter internet gezeten. Blijkbaar vind zij het ook wel goed dat hij dat vind en kan ze zich er toch in vinden als ze jou zegt dat ze niet meer zoveel gaat appen omdat haar man vind dat ze teveel appt. Het is hun relatie waar jij buiten staat en eigenlijk ook niks mee te maken hebt. Het is niet zo dat ze mishandelt word (tenminste dat hoop ik voor haar) en dat ze in gevaar is waar jij haar voor wilt beschermen.
Het is overdag, ze zit thuis (ziektewet) en verveelt zich blijkbaar haha. Ik heb juist geen smsjes meer genomen in mn abo, dus moet er voor betalen.
Vertel je vriendin maar dat ze dat kan uitzetten wanneer iedereen kan zien wanneer zij voor het laatst online is geweest
Als ik thuis ben en ik zit veel te feestboeken of het appen dan zegt mijn man daar idd ook wat van. Aan tafel is het sowieso not done (vind ik helemaal een crime, ga je naar een restaurant, zie je een gezin zitten waarvan de helft vastgelijmd zit aan hun mobiel ... te triest) als hij me controleert op plekken waar we niet samen zijn, dan zou ik 'm hard uitlachen ...
Ik zou m'n man keihard uitlachen! Wie is hij om daar iets van te vinden. Ja, zit je samen op de bank de hele tijd in je telefoon te kijken snap ik.. Maar op deze manier.. Nope ik zou hard lachen
ja heb ik geprobeerd ook.. werkte niet. Grootste ruzie over de mobiele telefoon waardoor ik het juist steeds meer bij me houd terwijl ik niks te verbergen heb. Stom is het... maar ik snap die vriendin wel..
Dit ja. Dat zou mijn man niet voor mij kunnen bepalen, hahaha de gek! Als het alsmaar zo gebeurd in het bijzijn van elkaar, dan snap ik het commentaar nog.
ik zou helemaal niks bij instellingen veranderen en al helemaal niet omdat meneer vind dat ze teveel whatsappt kom op zeg
Wauw dan heeft haar vent zeker niks beters te doen ofzo. Ik zou aan mijn vriend vragen of er een draadje los zit. Kom op zeg wat een onzin.
Ik herken de whatsapp verslaving wel leg tegenwoordig mijn telefoon s' avonds vaak buiten bereik zodat ik er niet de hele tijd op zit (wat gezelliger als je samen op de bank zit ) maar verbieden gaat wel een beetje ver.. en als je smst.. dan gebruik je je telefoon toch ook ?
Mijn vriend vindt ook wel dat ik teveel bezig ben met mn smartphone, maar dat is dan omdat ik vervolgens te weinig aandacht aan de kinderen besteedt... dus die snap ik dan wel. Maar om dan over te gaan op sms???? Die heeft een "gaatje" zeker?