FF brengt mij in de war. Wat denken jullie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ratje, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ratje

Ratje Lid

18 mei 2010
    58
    0
    0
    AMS
    Hallo allemaal,

Met temperaturen heb ik mijn eisprong redelijk goed weten te vinden. Dag 8 of 9. Merkte aan mijn cervixslijm, zin in sex en temp dat het er toen aan zat te komen. Wij klussen.... En gewoon door klussen.... Tot opeens ff mijn eisprong verplaatste naar 2 dagen later. Zelf dacht ik dat de dip van dag 12 evt innesteling kon zijn. Ook is mijn temp veel hoger dan voorgaande rondes. Ik haal nooit de 36.8 kom normaal niet hoger dan 36.5.Nu heb ik altijd een vroege eisprong tussen dag 8 en 10.
    Alleen heb ik nu van allerlei kwalen... Misselijk, hoofdpijn, vreselijk moe, gekke krampen maar geen ongesteldheidskrampen en witte afscheiding.
    Kunnen jullie eens kijken naar het kaartje en wat jullie er van vinden.

37de9d Ovulation charts on FertilityFriend.com

2. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Misschien is hij op dag 12 geweest. als je op dag 10 je cervixslijm weg haalt, wat zegt ff dan? Heb je altijd op de zelfde tijd getempt en wel goed geslapen enz? Als je op dag 10 je eisprong hebt kan je geloof ik niet op dag 12 al een innesteling hebben.

3. Ratje

Ratje Lid

18 mei 2010
    58
    0
    0
    AMS
    Het klopt dat hij dan naar dag 12 gaat. Maar het klopt niet met wat mijn lichaam heeft aangegeven. Heb ook waterig cervix situatie gehad rond dag 7&8 En aangezien ze in de VU ooit hebben gesproken van een vroege ovulatie is dit de eerste keer in 3 jaar dat ik denk dat ik hem eerder heb gehad me ei.
    Net als met de kwaaltjes die ik nu veel vroeger heb dan normaal. Het meest valt mijn temp op want die is bizar hoog voor mijn doen.
    Ik blijf gewoon vrolijk door temperaturen en merk het wel over een week.
    Thanx voor je reactie!

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Dag 12 is te vroeg voor een innesteling, dat is pas 2-3 dagen na je gewoonlijke eisprong als het op die dag was.
    Je eisprong is niet nadat je geen vruchtbaar slijm meer hebt. Dus dag 10 zou dan de dag zijn.

ik denk eerder aan een fallbackrise. Dat stijgt je temp na de dag van eisprong, zakt de dag daarna om daarna weer te stijgen. De meest logische verklaring lijkt me.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.100
    15.650
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zeg dat ff het fout heeft met dag 10.
    Zoals ik je kaartje zie heeft hij op dag 12 plaatsgevonden.
    Pas daarna blijft je temp 3 dagen of langer hoger.
    Je lichaam kan je ook in de maling nemen met ei sprong kwaaltjes.
    Vaak denkt men bij pijn aan een eisprong maar vaak gaat het dan om het groeien van de eitjes.
    Waterige afscheiding is ook niet altijd een teken van vruchtbare dagen. In d meeste gevallen is (rauw) eiwit achtige afscheiding het teken voor vruchtbaarheid en naderende eisprong.

Dat je temp nu zo hoog is kan ook komen doordat je nu een goede eisprong hebt gehad ;)
    Een innestelling 2 dagen na eisprong lijkt me zeer onwaarschijnlijk :)

6. Ratje

Ratje Lid

18 mei 2010
    58
    0
    0
    AMS
    Super bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina