Hallo allemaal, Meestal gebruik ik ovulatietesten van zwanger en kids maar omdat mijn voorraad bijna op is en ik nog een kortingsbon van sensitest had liggen heb ik daar de ovulatietesten besteld. Nu heb ik met dezelfde urine beide testen gedaan omdat ik het verschil wilde zien. Maar het verschil is behoorlijk groot! De zwanger en kids test (groen) knalt behoorlijk, terwijl de test van sensitest (wit met roze) de teststeep lang niet zo donker is als de controlestreep. O.b.v. de groene test zou ik zeggen dat mijn eisprong er aan komt, o.b.v. de sensitest test weet ik het niet. Iemand die dit herkent?
Misschien is dir groene gevoeliger ? Ik zou nog even door blijven testen, en voor de zekerheid wel gezellig maken😉😉
Ja herkenbaar Ik vind die van sensitest pas laat knallen Echter had ik bij de z&k vals positieve testen Pff lastig he Daarom temperatuurde ik er ook naast Gewoon aankomende dagen gezellig maken
Ik heb geen ervaring met deze twee testen. Maar wel met cb en zwanger en kids. Als die van zwanger en kids knalde was er nog niks te bekennen aan een smiley bij de cb. Dus denk dat zwanger en kids gevoeliger is. Zou zeker nog even doortesten