Verschil ovulatietesten, welke klopt?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Loeselein, 25 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeselein

Loeselein Actief lid

23 mei 2016
    183
    10
    18
    Hallo allemaal,
    Meestal gebruik ik ovulatietesten van zwanger en kids maar omdat mijn voorraad bijna op is en ik nog een kortingsbon van sensitest had liggen heb ik daar de ovulatietesten besteld. Nu heb ik met dezelfde urine beide testen gedaan omdat ik het verschil wilde zien. Maar het verschil is behoorlijk groot! De zwanger en kids test (groen) knalt behoorlijk, terwijl de test van sensitest (wit met roze) de teststeep lang niet zo donker is als de controlestreep. O.b.v. de groene test zou ik zeggen dat mijn eisprong er aan komt, o.b.v. de sensitest test weet ik het niet. Iemand die dit herkent?

Bijgevoegde bestanden:

2. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Misschien is dir groene gevoeliger ? Ik zou nog even door blijven testen, en voor de zekerheid wel gezellig maken😉😉

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja herkenbaar
    Ik vind die van sensitest pas laat knallen
    Echter had ik bij de z&k vals positieve testen
    Pff lastig he
    Daarom temperatuurde ik er ook naast :D

Gewoon aankomende dagen gezellig maken ;)

4. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik heb geen ervaring met deze twee testen. Maar wel met cb en zwanger en kids. Als die van zwanger en kids knalde was er nog niks te bekennen aan een smiley bij de cb. Dus denk dat zwanger en kids gevoeliger is. Zou zeker nog even doortesten

Deel Deze Pagina