Meiden! Ik ben morgen 11 weken zwanger.. gister 10 weken echo gehad en het hartje klopt super mooi en t kindje was super druk en actief!...maar nu; ik heb daarstraks een flinke stroomschok gehad van 220 volt. Kan dit kwaad voor de baby?! Vriendin zegt kan geen kwaad.. maar ik twijfel zo en ik kan pas maandag mn verloskundige bellen aangezien ik niet hiervoor t spoed nummer wil bellen. Kunnen jullie beetje geruststelling bieden?
Ja hoor, hiervoor mag je gerust bellen, ook op het spoednummer. Feit dat je dit hier op het forum plaatst, laat volgend mij zien dat je ongerust bent en ongerustheid is een goede reden om te bellen.
Ik heb dat ook voor elkaar gekregen zat tijdens de verbouwing met me vingers in het stopcontact! Zie mijn banner hieronder Bij mij niets ergs behalve heel veel schrik
Bedankt meiden! Ik heb een facebook berichtje gestuurd. Ik kan helaas niet bellen. Ik heb een fixe griep en ben mijn stem kwijt. Momenteel is mijn partner aan het werk tot vannacht dus er is helaas niemand die kan bellen. Ik heb in elk geval een facebookberichtje gestuurd en ze geeft aan dat ik me niet te druk moet maken. Goed is het niet maar de baby zit goed ingepakt met vruchtwater eromheen. Dus probeer het maar naast me neer te leggen. Hopelijk over 6 maandjes mijn kleine hummel in mijn armen! Bedankt voor alle reacties dames!
Ik heb dat in mijn zwangerschap ook gehad...heb paarden en huppa zo een flinke schok van het schrikdraad van de wei...ik was wel verder. Ik heb gebeld en moest toch even komen voor een ctg...ik zou bellen zodat ze het hartje even kunnen luisteren...just to be sure. Bij mij waren ze totaal niet ongerust, was meer om mij gerust te stellen
Ze kunnen helaas nog niet naar het hartje luisteren, kan pas vanaf 12 weken en ik ben morgen 11 weken. Maar via een facebook berichtje heeft de vk laten weten dat het niet zo'n kwaad kan.
Ik heb het destijds bij de middelste ook gehad rond deze termijn. Ik was instrumenten uit de autoclaaf aan het halen op mijn werk en op de een of andere manier stond ik ineens onder spanning. Was echt geen fijn gevoel. Ik heb het toen aan de arts gevraagd waar ik werkte en die zei dat het voor mij vervelender was als dat het voor mijn baby was. onze dochter is nu 10 jaar en een kerngezonde jongedame. Ik maakte me toen ook ongerust maar was gelukkig niets aan de hand.
Heb het ook gehad op m'n werk rond de 10 weken zwanger, m'n arm deed er flink zeer van. Maar was volgens de verloskundige niet erg, de baby zit goed beschermd. Er loopt hier nu een kerngezonde dreumes rond 😊