Deze morgen ben ik vermoedelijk de slijmprop verloren. het was net een stuk snot van ongeveer een 2 euro muntstuk. Sindsdien ben ik ook misselijk en harde buiken die regelmatig terug komen,niet pijnlijk. Kindje is ook erg onrustig? Iemand ervaring aangezien ik nog geen 36 weken zwanger ben?
jammer genoeg ben ik de mijne nog niet kwijt (alle toch niet dat ik weet).. ma ik zou wel eens bellen naar de verloskundige als ik u was... omdat ge toch misselijk zijt.. ge kunt nog makkelijk 2 weken rondlopen zonder slijmprop maar alle ja... denk dat de verloskundige u meer op u gemak kan stellen dan wij
slijmprop verlies ik hele zwangerschap al je lichaam maakt steeds nieuwe aan. misselijkheid kan ook van de warmte en je masg steeds minder ruimte krijgt kindtje kan er net tegen aan liggen.
die misselijkheid kan idd van de warmte komen ma ge moet het wel altijd vermelden bij de verloskundige ze meid als ge zo ver zijt.. kan ook iets anders betekenen! Vaak is het echter nix!
Ik verloor met 34,5 mijn slijmprop, gyn gaf aan dat het evengoed nog een aantal weken kon duren, echter een week later met 35,5 ben ik bevallen. Ik was trouwens niet misselijk, wel een onrustig gevoel erbij en eerder moe. Hopelijk blijft je ukkie nog lekker een weekje zitten! Succes!
Heb even gebeld, en betekent voor nu nog niks. Bij een tweede schijnt de slijmprop eerder los te komen. Wel voldoende rust nemen, niet meer ver fietsen. Zorgen dat de harde buiken afnemen. Eventueel paracetamol,warme douche of koude voetenbadje. Thanks dames