ff klagen hoor

Discussie in 'De lounge' gestart door Kirrebir, 30 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat ik beginnen met dat ik echt de allerliefste man van de wereld heb (dat daar geen misverstanden over bestaan :D).
    Maar pfffff.... af en toe....

Ik word soms niet goed van zijn geklaag en gezeur...:
    oh ik ben zo moe, oh mijn knie doet pijn, oh mijn buik doet zeer...

Af en toe lijkt het wel een ouwe zak die alleen nog maar kan zeuren over kwaaltjes (soort ouwe zemelaar voor de Familie Knots generatie)!!

Bleh!!

Morgen vind ik hem gewoon weer lief hoor, maar ik moest het ff kwijt!! :)

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Zooooo herkenbaar!
    We schelen al 17 jaar, maar soms denk ik eerder 37.;)

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik zie trouwens dat je 11 mei een afspraak had met de gyn, mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen of alles oké was?

4. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat lief!
    Nou het is een wat lang verhaal (zal ik je verder niet mee vermoeien), maar volgens de gyn wel.
    Maar aangezien hij dit o.b.v. een echo concludeerde en daar waar ik bang voor was niet op een echo te zien was EN we een definitieverschil en dus discussiepunt hebben, had ik niet heel veel vertrouwen in zijn oordeel...
    Maar ik wacht mijn komende menstruatie af en als die weer niet goed is, ga ik voor een second opinion.
    Maar ik hoop dat ik gewoon om de juiste reden niet ongesteld wordt deze maand ;)

5. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Hahaha sorry moest hier even om lachen. Hier precies hetzelfde.. alleen doen wij het beide! Soms allebei op 1 dag of we wisselen elkaar af... ;) Maar gaat bij ons t ene oor in en t andere uit :p We noemen elkaar ook manke en nelis :p
    (En dat terwijl we beide best jong zijn 21 en 25, heeft er niets mee te maken, maar toch)

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Nou heel veel succes meid!
    En idd, gewoon een second opinion vragen als je het niet vertrouwt hoor!
    Daar zijn ze voor, toch?;)

7. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, ik geef eerlijk toe dat ik me zelf hier ook wel eens schuldig aan maak.... :) Maar dan hoor ik ons zo samen zeuren en dan schrik ik daar echt van. Dan doe ik echt mijn best om me ff in te houden.

Ik heb ook wel eens voorgesteld om even een weekend niks "negatiefs" te zeggen, maar het heeft nog niet geholpen :p

Deel Deze Pagina