vaatwasser bovenop wasmachine?

Discussie in 'De lounge' gestart door thewiz, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thewiz

thewiz Actief lid

27 jun 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Hoi Dames,

Ik ga binnenkort verhuizen (bij mijn ex weg) en nu krijg ik een andere vorm keuken en daardoor andere aansluiting van het watertoevoer. Nu is mijn vraag zijn er hier ook mensen die de vaatwasser bovenop de wasmachine hebben? Kan dit?

Groetjes!

2. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    lijkt mij wat onhandig met het inpakken van de vaatwasser (maar nu ben ik ook een ukkie ;)), ik zou het dan eerder andersom doen, maar weet niet of dat kan ivm trillingen

3. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee of het kan maar het lijkt me inderdaad niet zo handig om de vaatwasser op de wasmachine te zetten. Beetje lastig met in en uitruimen. Je kan het dan beter andersom doen.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    maar ook dát lijkt me weer link - ik weet niet of er mensen zijn die ervaring hebben met een wasmachine en een droger en wat er dán bovenop staat?

Met centrifugeren gaat de mijne flink tekeer, zéker als ik er eens iets van kussens in heb zitten (waardoor hij nog weleens in onbalans raakt zeg maar).
    Ik weet dat een droger op een wasmachine het 'aankan' maar of een vaatwasser dat ook kan weet ik niet...

5. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    mijn man zegt dat het kan,maar dat het niet handig is...
    Lijkt mij ook niet dan moet je zo hoog de vaat uit en inruimen.

6. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Lijkt mij helemaal niet praktisch.

Bij de Gamma of Karwei zijn er speciale wateraansluitingen die zich splitsen om een dubbele wateraansluiting te kunnen maken, zodat ze naast elkaar kunnen :). Die draai je op de normale wateraanvoer en klaar. En dan de waterafvoerbuis verlengen met een stukje pvcbuis+splitsing, omdat je 2 afvoeren hebt. Ik heb het in mn vorige huis laten doen, en het is hooguit een kwartiertje werk.

7. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het, werkt prima! Ligt wel beetje aan je lengte en indeling vaatwasser of het inruimen wel goed te doen is. Je kunt ook een klein maatje vaatwasser kopen, dan heb je het probleem niet.

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja hoor, ken meerdere mensen die het hebben, kan prima!

9. thewiz

thewiz Actief lid

27 jun 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Gelukkig! Er zijn meer mensen die het hebben. Ik ben nogal groot dus inruimen is geen probleem. Helaas konden de vaatwasser en wasmachine niet naast elkaar staan in verband met ruimtegebrek. Anders had ik dat natuurlijk gedaan....:D
    Dus we gaan het gewoon proberen.

Bedankt voor de reacties!

Deel Deze Pagina