Ik heb nergens last van, is dit wel normaal?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door veer86, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veer86

veer86 Lid

5 okt 2008
    50
    0
    0
    Brabant
    Hi meiden,

Ik ben nu in de 5e week van mijn zwangerschap maar heb eigenlijk nergens last van.
    Alleen was rommelen in mijn buik maar meer eigenlijk niet.
    Niet misselijk, geen pijnlijke borsten.
    Is dit wel normaal?!

2. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    ja hoor! ik heb nog steeds nergens last van en voel het kindje volop bewegen!

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja hoor dat is normaal, ik had eerst ook nergens last van, en vanaf week 7 tot week 20 heb ik elke dag overgegeven. Het kan dus nog alle kanten op.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik begon pas bij 9 weken kwaaltjes te krijgen en heb vanaf dat moment tot een paar weken geleden kotsmisselijk rondgelopen, en nog een heleboel andere kwaaltjes...
    Maar 25% van de vrouwen heeft uberhaupt nergens last van tijdens de zwangerschap: elk lijf reageert anders op een zwangerschap en de bijbehorende hormonen. Geniet er dus lekker van, want mogelijk blijft dit, maar mogelijk heb je straks wel kwaaltjes en dan kun je nu maar beter nog even genieten (en dingen doen waar je dan straks echt geen fut meer voor hebt).

5. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    wees nog maar ff blij dat je nergens last van hebt want wat niet is kan nog komen he :)

liefs ancie

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Kan heel goed hoor... Ik had bij Jelle nergens last van, nog niet eens een vlaagje van misselijkheid, en nu ben ik de hele dag door een beetje misselijk... Meer gammel, eigenlijk...

7. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    ook ik heb nergens last van.. dus inderdaad het kan
    het maakt soms wel wat onzeker, maarja prijs je maar rijk dat je tot zover nergens last van hebt....

8. casedy

casedy Actief lid

25 feb 2007
    256
    0
    0
    kan heel goed hoor.
    ik heb nog steeds nergens last van.
    Zo'n zwangerschap gun ik iedereen.
    Maar ja iedere zwangerschap is weer anders.
    Maar kan heel goed begrijpen dat je er onzeker door word.
    Ik werd pas wat geruster toen de beeb begon met bewegen.
    Heel veel suc6

9. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Nou meid geniet ervan hoor.. Het kan nog wel komen, hoop het niet voor je, want het is echt niet leuk.. Ik was in het begin ook niet misselijk...Ik was bang dat het niet goed zat.. Nou na een week werd echt misselijk..Na elke hap overgeven.

Er waren dagen dat ik niks kon eten.. Ik kon/kan soms helemaal niet van me zwschap genieten..
    En word nu ook soms misselijk en dan weer niet...

Liefs Jeanney

10. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    kan heel goed !
    ook ik heb (tot nu toe) echt weinig klachten !
    zo'n zwangerschap gun ik iedereen..! :D
    ach ja , nu begint het een kleine beetje te komen maar dan praat ik over , het zwaarder worden van de buik , soms geen puf hebben ( maar als je in je nesteldrang zit ,MOET alles schoon) :confused: , pijnelijke ribben.. :confused: maar dat is heel normaal , daarom zou ik al wel 10 x zwanger willen worden..! hahaha.. :)
    maar ben ook nooit misselijk geweest .. verder had ik wel veel last van maagzuur maar dat is gelukkig bijna voorbij .. de kleine is nu flink aan het indalen .. ik mag zeker niet klagen ! :D als ik anderen wel es hoor.. jeetje.. moet er niet aan denken..! :rolleyes:

11. veer86

veer86 Lid

5 okt 2008
    50
    0
    0
    Brabant
    Wow meiden dank je!
    Helemaal gerust gesteld.
    T is allemaal natuurlijk ook nog wel heel pril vandaar ook misschien die onzekerheid.

Ben soms in staat om een nieuwe test te kopen en te doen onm te kijken of ik echt zwanger ben.
    (maandag 3 positieve testen dus zal wel)
    Zoek steeds maar die bevestiging....
    Hadden jullie dat ook?
    Duurt natuurlijk nog even voordat t echt tastbaar begint te worden.

12. Karien

Karien Actief lid

16 sep 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    Ik had ook nergens last van tot eergisteren. Ben nu steeds zo ontzettend misselijk.. Geniet nog maar even van het nergens last van hebben hahaha.
    Wat niet is kan nog komen...

13. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    meid , als je al 3 positieve testen hebt gehad , dan ben je echt zwanger hoor ! :D maar heb je nog geen echo gehad ? zo niet , als je eenmaal een echo hebt gehad , dan heb je pas echt het idee dat er leven in je buik zit..! :)

ik had zelf maar 1 test gedaan , en zag duidelijk een streepje en heb daarna geen test weer gedaan..

14. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Bij mij begon het aan 8 weken, tot op heden... overgeven!

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

TS is nog maar 5 weken zwanger, dus dta duurt nog wel even voor ze een echo krijgt...

16. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0

nee hoor , ik had ook al een echo rond de 5 a 6 week , dus dat kan best al hoor.. ! en de 2 de echo bij 8 a 9 week ..

17. veer86

veer86 Lid

5 okt 2008
    50
    0
    0
    Brabant
    Ja dathad ik ok...
    Tock nog even 2 testen gedaan vandaag :oops:
    5 moet toch helemaal goed zijn ;)
    Al mijn streepjes waren ook duidelijk maar kan t gewoon bijna niet geloven. :rolleyes:

Hoop voe reen week of 5 echo te krijgen :D

Deel Deze Pagina