Slapen...een ramp!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ladylittleangel, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Sinds een week of anderhalf is het slapen echt vreselijk.
    Ik kan me nauwelijks nog omdraaien, loop te klooien met kussens enz enz...

Word ook gewoon misselijk en duizelig als ik ga liggen, het ligt zoooo verrot!
    Last van me rug, en ook erg last van me buik (me banden denk ik)

Als ik opsta ben ik helemaal stijf, en me vriend moet me vaak overeind hijsen in bed, lijk echt wel een oud wijf!

Het begint me nu echt te storen en ik slaap ook bijna niet meer....

Ik ben morgen 32 weken, hoe kan ik dit volhouden tot de 40 weken als mijn buik nog meer begint te groeien? en zo extreem dik ben ik nog niet echt...

Bedklossen kan je vanaf de 37e week pas ophalen...

Iemand tips of herkenning?

2. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Helaas ik kan je niet zoveel tips geven, ik heb ook een hele tijd gehad dat ik echt niet kon slapen. Ik stond vaak maar even op om een kop thee te drinken..
    Nu heb ik nog steeds nachten dat ik slecht slaap, maar het gaat wel weer wat beter. Ik probeer me er zoveel mogelijk aan over te geven. De onhandigheid in bed wordt steeds groter...
    Bedklossen zijn ook niet echt een oplossing, kom je nog moeilijker in en uit ben..

succes met het laatste stukje!
    gr. Mayke

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Mijn kraamhulp zei dat je klossen eerder kan ophalen. Ze gaf het mij als tip, omdat ik bekkenklachten heb. Je kan het iig even vragen bij de thuiszorgwinkel. Ze hebben er genoeg op voorraad zei ze.

4. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Die klossen kun je bij de thuiszorgwinkel bij mij in de buurt vanaf 32 weken ophalen!

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Het wordt alleen nog maar erger....als je de klossen niet eerder krijgt (volgens mij is dat wel zo) kun je er evt. zelf betonblokken of zo onder leggen om te verhogen.
    Ik lag ook steeds te rommelen met losse kussens, mijn man werd er gestoord van en bij een helder moment heb ik het voedingskussen uit de kast gehaald en sindsdien lig en slaap ik een stuk beter! Het ligt vaster in je rug en je kunt een deel tussen je benen leggen. Ik ondersteun mijn buik er niet mee, daar heb ik geen last van.

6. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Je zou ook bierkratjes onder je bed kunnen zetten.

En net als bij Chantal heb ik ook veel baat bij mijn voedingskussen.

Warme melk al eens geprobeerd?

sterke ermee in elk geval.

7. vlokje

vlokje Lid

21 dec 2008
    58
    0
    0
    Ik heb het ook, ben zo stijf als een hark en ben harstikke moe, wordt om de 1,5 á 2 uur wakker en dan moet ik me omdraaien met al mijn kussentjes is dat een heel gedoe.
    Ik heb overdag geen bekkenpijn maar als ik dus een tijdje op mijn zij heb gelegen heb ik er z'n pijn aan en het trekt helemaal door in mijn benen.
    Heeft iemand dat ook ?

8. Rijffel

Rijffel Niet meer actief

Herken dit helemaal.... haha
    Slaap al enkele weken zwaar ............
    En dan ben ik nu pas 28 weken, dus snap helemaalwat jebedoeld met hoe hou ik dit vol.
    rug kan ik niet liggen, krijg ik harde buiken.
    En op mijn zij is maar kort vol te houden door BI en Bandenpijn of te wel aaaaaccccchhhhhhh
    Maar ja, hou maar in mijnhoofd, zolang mijn meisje lekker zit, en ndaar nog lekker 12 weken wil blijven zitten, hou ik het wel vol hoor... al is dat soms met labiele momenten haha

Groetjes

9. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik heb al afgelopen week bedverhogers opgehaald, kon ze gewoon meenemen want je mag ze max. 3 maanden lenen en daarna evt. nog 3 maanden gratis verlengen als je wil ook.
    Zou toch eens goed navragen, want ze lenen ze hier volgens mij ook uit aan oudere mensen etc. dus waarom zou je ze dan niet eerder mogen lenen?

Zelf heb ik ze er nog niet onder, ik ga het wel proberen maar heb er denk ik nog weinig baat bij, ik heb de last niet eens zo met opstaan maar echt het liggen zelf is vervelend.
    Ik lig af en toe bijna helemaal bovenop mn vriend, op mn buik, maar dus 1 been over hem heen en dan zweeft mn buik tussen ons in.. Zo slaap ik nog wel redelijk, is alleen zo warm na een tijdje ;)
    Kussens enzo werken bij mij tot nu toe niet echt.
    Verder veel afwisselen, ik wissel volgens mij elke 10 minuten zo'n beetje van houding.

Deel Deze Pagina