al 3 maanden niet ongesteld

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door smyltje, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    nadat ik deze maand voor de 3e keer wéér niet ongi werd (was aan de nuvaring, ben inmiddels gestopt omdat we zwanger willen worden) ben ik naar de HA gegaan. deze zegt dat het komt door jarenlang(10) anticonceptie. advies: andere anticonceptie of stoppen. aangezien ik al gestopt ben, is dat opgelost..
    maar nu mijn vraag. wie heeft dit nog meer gehad? en hoe is het bij jou afgelopen? de HA zegt dat het geen kwaad kan en dat ik nu gewoon mn cyclus moet afwachten, maar ik vind het toch niet zo'n fijn gevoel dat ik al 3 maanden geen ongi heb gehad (en ja, heb natuurlijk een test gedaan :))
    13 februari was de laatste keer dat ik ongesteld was..

2. dancingprinzess

dancingprinzess Actief lid

19 mei 2010
    169
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    ik heb dat nu ook. voor het laatst ongesteld in maart, nu nog steeds niets. ik zit er ook over te denken om naar de HA te gaan. Voordat ik de pil gebruikte was ik zeer ongregelmatig ongesteld. Dus ik weet het niet.

3. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    als je je er zorgen om maakt, zou ik gewoon even naar de HA gaan. al is het alleen maar dat ze je dan geruststellen!

4. Ushi1982

Ushi1982 Actief lid

4 jun 2010
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit met hetzelfde probleem en ben vorige week naar de HA geweest. Ik heb een kuur primolut gekregen om mijn regels op te wekken. Volgens mijn HA komt het vaak voor dat een menstruatie uitblijft. Zeker als je een tijd de pil hebt gebruikt. Mijn advies is dus naar de HA.

5. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ben ik dus al geweest :) heb inmiddels maand 4 ook niks gehad

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik kreeg na veel gezeur provera mee

7. Aphrodite82

16 jun 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn periode bleef ook uit en mijn HA heeft toen Clomid voorgeschreven. Ik ben toen ongesteld geworden maar vervolgens niet meer. Ik ben ook vanaf maart niet meer ongesteld geworden. Inmiddels heb ik een verwijsbrief gekregen voor de gyn en mijn vriend moet een sperma test laten doen. Het is allemaal even afwachten.

(kijk naar mijn topic in Zwanger worden "Onzeker....vanaf maart niet ongesteld")

Deel Deze Pagina