Wij hebben ook gekeken naar een duowagen omdat er 20 maand tussen de kinderen zit. Maar wij schrokken ook van de prijs. We hebben nu het nieuwe meerijdplankje van bugaboo gekocht en dat werkt hier prima. Maar dan moet je kindje wel oud genoeg zijn. Onze zoon ging er met 21 maand op en dat kan prima.
Ik zie de mijne tegen die tijd 23 maanden echt niet op het plakje staan, en als die het al wel zou doen dan is het maar voor een heel klein stukje. Lijkt me toch fijn om een wagen te hebben waar ik ze samen in kan doen.
Ik vind het een beetje gek dat zoveel mensen het raar vinden dat de prijs van de wagen op mp zo hoog ligt. Onze donkey heeft incl assecoires 1900 euro gekost. En ik denk dat veel mensen zo'n bedrag betaald hebben voor de wagen. Het is een kwestie van vraag en aanbod op mp en de donkey is nou eenmaal een gewilde wagen. Dan ga je hem toch niet voor 600 euro erop zetten als je er 1200 voor kan krijgen? Ik vind dat een beetje een kwestie van 'voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten'. Maar blij dat je de wagen hebt gevonden voor een prijs die je ervoor wilt betalen. Je zult er geen spijt van krijgen, want het is een geweldige wagen!
Die wij gekocht hadden was de zwart met rode kappen! Heeft er heel kort op gestaan! 850 was een mooie deal!! Vandaag ff getest in mono stand! Mega fijn ding!! Ben alleem benieuwd hoelang hij er in past! (Beugel moet er nog af.. daar is hij al te groot voor hihi)
het zijn vaak de verkopers zelf die overbieden inderdaad. Ik bied nooit direct op de advertentie maar mail of bel de verkoper direct, vaak genoeg gehad met spullen (ook andere zaken) dat ze een lager bod accepteerden dan tot dan toe geboden was! Beetje slim bieden dus, en zelf je max bepalen. Zo hebben wij zelf voor een stokke xplory v3 inclusief alles (voetenzak, parasol, muskietennetten, maxi cosi+adapters, regenhoezen, bijbehorende tassen etc) niet meer dan 500 betaald, vond ik een nette prijs voor een wagen die niet tot nauwelijks gebruikt was (biedingen liepen op tot 900 op die advertentie)
WoW wat een goede deal zie ik voorbij komen bij die winkel in Gemert! Ga ook even bellen! Ben op zoek naar een duo
Dit geeft de burger moed!! Wij zijn dit zelf ook van plan, maar begon laatst toch te twijfelen of onze jongeman wel zal blijven staan/zitten (er bestaat ook een krukje dat je weer op de plank kan klikken). Hij zal 20 maanden zijn als de kleine komt.
Zal heel erg verschillen.. Wij hebben het geprobeerd laatst.. Hij is nu 21 mnd.. maar drama!!! Hij bleef er niet op en zag het al voor me dat als ik ff stil sta in de supermarkt dat ik dan met kinderwagen en al achter hem aan kan rennen! Haha. plus het loopt wel ongemakkelijk vond ik.. Dus misschien ff testen bij babydump ofzo! 😃
Jaloers ofzo?? Wat een nare reactie. Bijzonder ook dat je weet hoeveel geld ik heb betaald! Ik spreek hier over de tijd dat er dus geen kortingen werden gegeven op de donkey en de wagen is door ons echt niet intensief gebruikt en zag er supernetjes uit, geen krasje of niets! 1x donkey duo = 1409 euro 2x voetenzak = 220 euro 1x bekerhouder = 20 euro 2x parasol = 80 euro 1x mc adapter= 50 euro 2x extra set bekleding = 210 euro Daarbij kreeg ze van mij nog bijpassende hoeslakens, dekentje en lakentje van Koeka extra (waarde ruim 100 euro). Totale nieuwwaarde was ruim 2000,- euro en verkocht voor 1250,- En nogmaals dat voor een wagen die niet intensief is gebruikt vind ik niet heel schokkend. En ik heb en biedingen via MP gehad maar toch het meeste mails en die waren net zo hoog als de biedingen op MP. Wellicht omdat onze wagen zo mooi was en een zwart met wit was dus te gebruiken voor beide geslachten. De kappen waren nauwelijks door ons gebruikt omdat ik er later een andere kleur bij had gekocht omdat ik toch meer kleur wilde.
Nee hoor, niet jaloers. Ik blijf erbij dat ik het idioot vind wat mensen vragen en krijgen voor een tweedehands product. Maar blijkbaar hoort dit bij merk kinderwagens. Ik heb onze eenling wagen deze week op MP gezet en heb daar ook belachelijke biedingen gekregen. En tsja: ook ik ben niet moeder Theresa en ben dus akkoord met het bod van de hoogste gek gegaan. Ik ben vandaag gebeld! De winkel heeft gebeld met bugaboo en de wagen wordt al over drie weken bezorgd!! Ze hadden alleen nog geen mensen aan de telefoon of per mail gehad die zeiden de aanbieding via ZP te kennen
Persoonlijk vind ik het ook belachelijk dat de 2ehands prijs zo dicht bij de nieuwprijs ligt. Nu vind ik de accessoires van de Bugaboo wel prijzig dus snap dat als deze erbij zitten ook in de prijs worden meegenomen. Ik geloof niet zo in het "vrienden bieden de prijs omhoog". Verkoop regelmatig zelf op MP en er zijn veel bieders bij die hoog bieden en niet meer reageren, daarom heb ik wel meer vertrouwen door direct een mail te sturen ipv te bieden. Ik ben bij de prenatal én de babydump geweest. Bij de prenatal kreeg ik 10% korting op het show model met rode (oude kappen die dus niet ver open kunnen), ik vond dit echt een belachelijk hoge prijs voor een show model met oude kappen én rood is niet onze kleur. Babydump bood aan er een luiertas van 40 euro bij te geven, dit vind ik nou ook niet echt een onwijze korting als je kijkt naar het totaal bedrag en een luiertas hebben we nog van nr 1. Uiteindelijk toch een nieuwe Donkey gekocht met 20% korting! En als wij hem weer gaan verkopen, sja dan ga ik natuurlijk ook voor degene die het meeste ervoor wil geven .
Nog een tip en iets om op te letten. De eerste modellen klapten minder plat in. Het latere model (vanaf 2013) kon als de wielen er af zijn helemaal plat.
Ik mail trouwens ook veel liever, en als ik verkoop vind ik mailen ook prettiger. Vooral bij duurdere zaken is een mailer vaak toch serieuzer is. Ik heb trouwens echt een allergie voor advertenties die aangeven alleen via MP te lopen. Want wat al wordt aangegeven soms bieden mensen maar reageren niet meer als je ze mailt.
Wel fijn dat je nu wel korting krijgt hoor. Vond dat toen zo raar dat Bugaboo niet mee deed met kortingen.
Ik pakte er gisteren dus de bon bij en zag dat wij veel meer hadden uit gegeven dan ik in eerste instantie dacht (ik dacht iets van 1700 eur0 maar was dus ruim 2000 euro). Pfff zou ik nu niet meer doen. Maar zullen de hormonen wel zijn geweest
Wij kopen ook een nieuwe Bugaboo Donkey Twin. Dan heb je ook de volledige garantie. Vind het daarnaast ook zonde om op MP alsnog zoveel te betalen voor een tweedehandse.. Maarja vanuit de verkopende partij wel zo slim natuurlijk, want er zijn altijd mensen die toch overstag gaan!