ben 35 week zwanger en vind het me toch spannend in een keer, dus even van me afschrijven hoor. heb de heleweek al last van een drukkend gevoel van onder, ons kleintje is al ingedaald, dus dat verklaard een hoop maar ben in een keer zo gespannen, den steeds nog even blijven zitten hoor. vanmorgen moet ik naar de wc en ja hoor afscheiding met een beetje roze dus dacht ojeee nog eens kijken zie ik het wel goed, het was echt minimaal. toevallig moest ik ook naar de vk dus voorgelegd, nou niks mis mee baarmoeder is nu gevoelig dus kan een gesprongen vaatje zijn. en verder die klachtjes die ik heb is niks mee is allemaal voorwerk..... dus dan zou je zeggen ben je gerustgesteld, nou ik nog niet echt hoor haha, ach moet maar even afleiding zoeken denk ik en het over me heen laten komen.......
Toevallig post ik net hetzelfde op het forum van de december mama's. Ik ben ook erg gespannen voor wat er komen gaat. Ben voornamelijk gestressed, omdat ik niet weet wat me allemaal te wachten staat. Het ene moment zou ik het niet erg vinden als ons ventje zich komt melden, maar het andere moment wordt ik erg onzeker over het feit of ik het wel kan dat bevallen. Weet ook wel dat er nog nooit een beebje is blijven zitten, maar toch.. En dan komt er nog eens bij dat ik ontzettend bang ben voor mensen met witte jassen, naalden etc. Krijg het dus al helemaal benauwd bij het idee dat de kans er altijd in zit dat je een keizersnede krijgt of dat je uitscheurd of een knip krijgt. Maar meid; we moeten maar gewoon om ons heen kijken. Er zijn zoveel mensen op de wereld en die zijn ook allemaal een keer geboren. Dus, wij kunnen dat ook! We moeten ons er gewoon aan toe geven. Wilde je dus even laten weten dat je niet de enige bent die dit zo voelt!
dank je wel voor je reactie, ik ben opzich niet bang voor de bevalling of het ziekenhuis, maar ik denk gewoon dat ik benieuwd ben hoe het allemaal zal gaan.... en omdat ik de hele zwangerschap haast geen klachten heb gehad, vind ik het nu allemaal spannend. maar ik denk dat we het ook maar lekker over ons heen moeten laten komen, idd er is nog nooit een baby blijven zitten
Ik kreeg vanmorgen ook even de kriebels... t begint nu toch wel erg dichtbij te komen. Ik kreeg alleen de kriebels omdat ik wél weet wat me te wachten staat (heb al 2 kindjes) ... dus das ook niet alles
Kom anders gezellig bij de december mama`s, daar zijn meerdere meiden die hetzelfde aan klachten hebben, en ook behoorlijk wa afleiding. Net wat prinsesje zegt: wij kunnen het ook.Dus jij ook. Voor mij is het ook de eerste keer, dus ik weet ook nog niet hoe of wat en vind ook alles eng. Daarom ben ik blij dat ik in een clubje zit daar kan je vragen stellen aan andere meiden die ervaringen hebben. Nog een paar weekjes te gaan.Rustig aan doen en niet zo stressen.