ff klagen sorry :S

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joyce26, 20 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Fijn te lezen dat je donderdag nog eens terug mag komen.
    Hopelijk blijft het zo en komt er geen verandering in.
     
  2. mamavanbo

    mamavanbo Fanatiek lid

    13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hou het goed in de gaten he want die band bovenaan je buik duidt toch op iets met de bloeddruk. had het ook bij mijn eerste zwangerschap, mijn ha hechte er geen belang aan, ben dan op eigen houtje naar de gyn in het ziekenhuis geweest en de dag erna een ks gekregen. had zwangerschapsvergiftiging. was dan al wel 38 weken.
    let erop of je veel hoofdpijn krijgt, dikke voeten en of je sterretjes ziet voor je ogen.
    dat zijn ook nog tekenen.
     
  3. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik ben ook om die reden opgenomen en ingeleid (o.a.)
     
  4. beertje1985

    beertje1985 Bekend lid

    4 dec 2006
    733
    1
    0
    hee! Jullie beschrijven precies hoe ik me voel! Ook super ellendig en mijn man lijkt het weinig te interesseren. grrrr.

    liefs geertje
     
  5. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    @mamavanbo begin me nu toch wel klein beetje druk te maken eerlijk gezegt :( hoofdpijn heb ik gelukkig niet maar vlekjes voor me ogen zien ja dat heb ik al een paar keer gehad en toen ook gemeld bij de vk en die gaf de schuld aan me suikerspiegel die dan ineens naar beneden dook en opgezette voeten heb ik niet echt geloof ik alhoewel ik met dat warme weer tegen me ventje zei lijk wel een olifant met die voeten van me :oops:
    ga morgen voor de zekerheid denk ik ook maar even bellen hoort duizeligheid er ook bij als ik vragen mag dan zat ik gewoon op de bank en ineens voelde ik me duizelig worden trok wel weer vanzelf weg bedankt iedergeval groetjes joyce
     
  6. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi ben ik weer toch vanmorgen maar weer naar de ha gegaan nadat ik had gebeld en nu was me bloeddruk gezakt naar 110/80 dus dat was goed :D verder heb ik ook nog gevraagd over die band om me buik en kreeg van de ha te horen dat dat normaal was nu en over die menstruatie achtige buikpijn zei die dat dat kwam door me banden ? omdat me baarmoeder steeds zwaarder word en daar kwam dat gevoel door ik kijk vandaag nog even aan en anders bel ik naar het ziekenhuis en vraag ik het na aan de vk
    groetjes joyce
     
  7. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    word gek van mezelf ga net naar de wc en verlies behoorlijk wat slijm met wat bloed erdoorheen :oops:
    toch maar even de vk bellen of is dit normaal?
    groetjes joyce
     
  8. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Pfffffffffffffffffff sorry dames, maar OH wat ben ik BLIJ dat ik er geen last meer van heb! Ik weet nog zo goed hoe rot ik me voelde!

    Ik wens jullie stuk voor stuk heel veel sterkte toe! En ik hoop voor jullie allemaal dat alles nog goed gaat (gezien het bloeddruk verhaal) en dat jullie niet hoeven te lopen t/m week 42!
     
  9. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik zou even bellen met vk! Je bent nog geen 37 weken dus ik zou even bellen! Sterkte!
     
  10. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    @ JOyce: slijm met bloed kan je slijmprop zijn. Ik zou me nog niet gelijk druk maken, maar ik zou wel even de VK bellen.

    En het gevoel dat er een band aangetrokken wordt ik zeker niet normaal hoor! Vind het maar wat vreemd dat je HA dit zegt!
    Ik zou gewoon even je VK bellen en vertellen wat je klachten zijn (ik zou de nadruk wel leggen op bandgevoel, duizeligheid en misselijk) Ik denk dat de kans groot is dat je langs mag komen om een extra controle te doen voor je bloeddruk. Overigens kan de bloeddrukmeter van je HA ook afwijken van die van je VK. Ik zou gewoon bellen en vragen of je langs mag komen voor een extra bloeddruk controle. Beter een keer te vaak dan te weinig....

    Voel je je kleintje nog wel goed?
     
  11. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    @Minyaweth ik kan om 1 uur de vk bellen heb wel elke keer fikse krampen in me buik maar de kleine is de afgelopen dagen erg druk voel het heel duidenlijk dus dat zit wel goed denk ik ga toch straks voor de zekeheid maar bellen want het zit me niet echt lekker en de huisarts die zei echt letterlijk dat die band die ik voel bovenin me buik komt door me baarmoeder en de ongi achtige krampen zou komen doordat me baarmoeder steeds zwaarder word en het dus me banden zijn zodra ik gebeld heb naar de vk zet ik het hier neer.
    groetjes en bedankt joyce
     
  12. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Over die ongi-achtige krampen ben ik het wel eens ja, dat kunnen inderdaad je banden zijn. Die band is toch volgens mij echt niet normaal. Mijn VK zei zelfs dat als ik die band voelde ik gelijk moest bellen zodat er weer controle voor de bloeddruk gedaan kon worden. (bij mij kwam die af en aan...) Dus het lijkt me toch wel zorgelijk...
    Nou, straks gewoon even bellen meid! Ben erg benieuwd!

    Sterkte en liefs!
     
  13. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    ben ik weer even snel heb gebeld en moet langskomen dus ga er nu heen tot straks
    groetjes joyce
     
  14. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    ik ben weer thuis moest eigenlijk blijven me bloeddruk hebben ze 4x nagemeten en is 160/115 en heb de tekenen van zwangerschapsvergiftiging moet vrijdagochtend 10 uur terug zijn in het zh en word dan opgenomen als ie nog zo hoog is :S en zodra ik me nog beroerder voel moet ik gelijk bellen me bloeduitslagen waren wel goed maar zat wat eiwit in me urine.
    groetjes joyce
     
  15. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hoi Joyce,

    hier een andere Joyce die net zo hard kan klagen ;) ...
    Ik ben nu 30wkn en 3dgn,maar ben er gewoon klaar mee.Vind het 'zwanger zijn' niet meer leuk,die dikke buik ben ik beu en ben ook steeds misselijk en moe en mijn kleine meid is echt mega onrustig.Was ik gisteren bij de vk.Vroeg ze dus hoe het met me ging.Zei dus dat ik het helemaal gehad had.Kreeg ik me de wind van voren!Poeh!Tuurlijk weet ik wel dat het beter is als je je zwangerschap helemaal voldraagd en ik wil niets liever als dat ons meisje helemaal gezond en wel uit mijn buik komt.Maar dat neemt niet weg dat ik het gehad heb met het 'zwanger zijn' en natuurlijk neemt ook onze nieuwsgierigheid enorm toe :oops: .We willen haar zo graag zien en knuffelen... ;)
    Dus klaag jij maar lekker,hoor!Dat kan ook weleens opluchten... :D
     
  16. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Joyce26, das geen goed nieuws meid!

    Hopelijk is je bloeddruk drastisch verlaagd vrijdag..Verbaasd me dat je Ha je nu nog laat lopen..

    Laat ff weten hoe het ging? Teminste als dat nog kan dan :)
     
  17. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Zie nou maar! Ik wist het! Toch maar goed dat je de VK hebt gebeld meid!
    Al is het nieuws natuurlijk wat minder fijn... nu kunnen ze je blijven nakijken en gelijk ingrijpen indien mogelijk. Uiteraard hoop ik dat je bloeddruk snel daalt. Lekker rustig aan doen en je vooral niet te druk maken! Hopelijk hoef je vrijdag niet opgenomen te worden...

    Liefs!
     
  18. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    ben zeker blij dat ik gebeld heb op aanraden van jou al was het nieuws iets minder dat ik had verwacht vooral omdat vanmorgen me bloeddruk bij de ha 110/80 was :s en vanmiddag was ie bij de vk ineens 160/115 en dat begrijp ik niet zo goed ze hebben het zelfs tot 4x toe nagemeten maar hij bleef hoog en de reden dat ik uiteindelijk toch naar huis mocht was omdat me bloeduitslagen goed waren en er verder niemand om me 2 andere kids konden letten (familie woont in zuid-holland) en wat ik moest beloven was gelijk te bellen zodra ik me beroerder zou voelen en ik echt me rust zou nemen en geloof me dat doe ik ook echt wel bedankt voor jullie steun nu ga ik ff languit liggen
    groetjes joyce
     
  19. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    He Joyce, hoe is het nu?
     
  20. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    He Joyce

    Je bent nu inmiddels wel op het ziekenhuis. Hoop dat alles meevalt en dat je bloeddsruk flink gedaald is zodat je gewoon weer lekker naar huis mag. (en ons op de hoogte kan stellen want ik ben nu wel héél benieuwd hoe het met je gaat!)
    Nou, hopelijk horen we snel van je!

    Liefs!
     

Deel Deze Pagina