ff klagen sorry :S

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joyce26, 20 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes zoals jullie zien ben ik gelukkig weer veilig thuis me bloeddruk vanmorgen was 110/80 flink gedaald dus pff dat is wel een pak van me hart kwas zo bang dat ie niet naar beneden zou gaan en ik dus moest blijven.
    ze hebben me bloed nog een keer nagekeken en dat was goed ook hebben ze even gecontroleerd hoe het met de kleine was ze gingen het hartje luisteren en in eerste instantie vond ze het niet maar nadat ze wat geduwd had op me buik was het toch luid en duidenlijk.
    wel heb ik op dit moment 2 cm ontsluiting en moet het ook nog steeds rustig aan blijven doen (is niet altijd even makkenlijk met nog 2 kleintjes) zodra ik me beroerder ga voelen of wat dan ook moet ik gelijk weer bellen en dinsdag moet ik weer terug komen ben allang blij dat het met de kleine goed gaat en dat ik weer lekker thuis ben.
    verder gaat het met mij redenlijk af en toe krampjes en die band zit er nog maar verder gaat het wel vandaag.
    groetjes joyce
     
  2. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo allemaal vandaag weer controle gehad en me bloeddruk is dus weer gestegen voel me ook ontzettend beroerd me urine word weer nagekeken en dan hoor ik vanavond hoe of wat pffff hoop zo dat alles goed is.
    sorry
    groetjes joyce
     
  3. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Jemig Joyce, je blijft wel aan het aanmodderen he...Bah vervelend hoor! hopelijk is er niets aan de hand...

    Morgen mag ik weer voor een apk keuring..Hopelijk is ook mijn bloeddruk lager dan vorige week...
    \
    Ik begin het eerlijk gezegd een beetje zat te worden die dikke buik./..
     
  4. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    @claudia ja idd maar voel me ook echt flink beroerd moet ik zeggen kan natuurlijk ook wezen dat ik een griepje onder me leden heb maar waardoor me bloeddruk dan weer stijgt en daalt wist ik het maar.
    hoop dat je morgen goed nieuws krijgt en je bloeddruk gezakt is en kan me er iets bij voorstellen dat je het zat word maar aan de andere kant als je straks bevallen bent dan verlang je weer naar de trapjes en het gevoel in je buik had ik wel elke keer haha laat je me even weten hoe het gegaan is morgen?
    sterkte alvast groetjes joyce
     
  5. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    He Joyce,

    Vervelend nieuws meid! Hoe hoog was je bloeddruk vanmiddag?
    Hopelijk voel je je snel beter.

    knuffel!
     
  6. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    @Minyaweth
    vanmiddag was me bloeddruk 140/90 weer verhoogd dus ten aanzien van de laatste keer vorige week kheb nog niks gehoord van de vk en die zou bellen als er wat was gevonden in me urine dus neem aan dat het wel goed zit (ookal zit het me niet lekker) twas heel rommelig vandaag bij de vk maar ja dat kan een keer gebeuren.
    groetjes joyce
     

Deel Deze Pagina