ff klagen

Discussion in 'Zwanger worden' started by sterkekinderwen, Jul 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

Mar 27, 2011
    1,545
    66
    48
    Female
    Gelderland
    Wat heftig zeg allemaal!
    En wat een eikel die vent zeg!

Sterkte!

2. sterkekinderwen

sterkekinderwen Niet meer actief

Vandaag heeft mijn huisarts me gebeld, en morgen kan ik bij hem een verwijsbrief voor de gynaecoloog ophalen. De gynaecoloog gaat kijken naar mijn medicatielijst, en neemt dan met mij door wat ik kan blijven slikken (ook tijdens een zwangerschap) en wat niet.
    Waarschijnlijk gaat de gyn ook kijken of de miskramen daadwerkelijk de schuld zijn van de medicijnen, of niet.
    De huisarts en apotheker blijven zeggen dat het daar wel aan heeft gelegen, maar om echt zekerheid te krijgen kijkt de gyn mee. Wordt vervolgd dus ...........

3. sterkekinderwen

Vandaag afspraak gemaakt met gyn. Mijn man en ik kunnen a.s vrijdag de 15e juli al komen.

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Hee meid,

Hoop dat je vrijdag eindelijk wat meer duidelijkheid krijgt.
    Dat zoiets idd kan gebeuren?
    Hoop dat je snel een positieve test heb en dat alles goed mag gaan!

Liefs, zomerrr

5. sterkekinderwen

Ben vandaag bij de feritiliteits arts geweest. Dacht dat ik gewoon naar de gyn werd gestuurd door de huisarts, maar was dus niet zo.
    De arts vertelde dat het niet met zekerheid te zeggen is of ik daadwerkelijk wel zwanger ben geweest, ondanks mijn symptomen wat ik dus wel heb gehad. Omdat ze ons graag wil helpen, ook al zijn we pas 8 maanden bezig, wordt er nu zaadonderzoek bij mijn man gedaan, en ik moet op dag 21 van mijn cyclus bloedprikken en op dag 3 van mijn nieuwe cyclus. Maandag gaan ze kijken via een inwendige echo of ik mijn ei nog moet krijgen, omdat er wel een follikel te zien was, alleen wist de arts niet of dat hij al op zijn retour was of niet. Mocht ik idd nu pas mijn ei krijgen dan krijgen we gelijk een samenlevingstest.
    Eind augustus krijgen we overal de uitslag van. Mocht alles goed zijn, dan krijgen we te horen hoe ze ons verder gaan helpen.
    Mocht het zo zijn dat er uitslagen niet goed waren, dan gaan ze kijken naar de mogelijkheden.
    Ben wel super blij dat het een lieve en aardige arts was, die ons nu al wil helpen, ondanks dat je normaal gesproken pas terecht kan na een jaar. Moet er wel bij zeggen dat er bij mij in de familie baarmoeder problemen voorkomen, en de arts wilde niet te lang overal mee wachten. Wordt dus vervolgd.......

6. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Heb je verhaal meegelezen en wilde je even succes wensen.

Groetjes

7. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    In elk geval fijn dat je nu zo goed geholpen wordt, hoewel dat de ellende natuurlijk niet wegneemt... Ik hoop dat het snel alsnog mag lukken!

Had je die 3 keer ook geen zwangerschapstest gedaan?

Succes!

8. sterkekinderwen

Ben vandaag weer bij de gyn geweest. Begint die assistente over de samenlevingstest, en dat ze nu wat baarmoederslijm af ging nemen om te kijken of er levende zaadcellen waren.
    De fertiliteits arts zei vorige week tegen ons dat als mijn eisprong nog moest komen, we dan direct de sh zouden doen. Maar het bleek dat het bij ons anders op het formulier stond dan bij de assistente. Maarrrrrrrrrrrrrrrr gelukkig hadden mijn man en ik gister nog geklust, dus er kon gewoon baarmoederslijm afgenomen worden. En er werden levende zaadcellen gezien !!!!!!!!! ( ben zo blij )
    Mijn baarmoederslijm was heel erg helder en de arts was er zeer over te spreken. Omdat mijn eisprong later was dan normaal, moet ik nu al a.s zaterdag bloed prikken. Mijn baarmoederslijm was 7mm en dat was ook perfect.
    Al met al toch een positieve uitslag vandaag.

@brendat

ik heb toen wel een zwangerschapstest gedaan en daar kwam een pennestreepje op, en volgens sensitest moet je het dan als negatief beschouwen. De 2 keren daarvoor heb ik GEEN test gedaan.

9. Roos36

Roos36 Bekend lid

Feb 1, 2010
    581
    0
    0
    Tjonge wat een verhaal. Ik vind het echt vreselijk voor jullie. En ook heel slecht van die arts. Het had makkelijk voorkomen kunnen worden. Fijn dat je nu toch geholpen word en er schot in de zaak zit om het zo maar te zeggen.

Ik hoop heel erg dat het snel raak is. Veel sterkte en ik blijf je volgen. Hou ons op de hoogte.

Share This Page